fietsned
-
- Forum-lid HC
Stond in de lokale krant (meppeler) advertentie van een nieuwe service in Nederland. fietsned schijnt een mobiele service te zijn, dus als je onderweg met een kapotte spaak of derailleur sta wat toch niet makkelijk zelf te maken is bellen. Als je het aandurft
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 03 Augustus 2006
Stond in de lokale krant (meppeler) advertentie van een nieuwe service in Nederland. fietsned schijnt een mobiele service te zijn, dus als je onderweg met een kapotte spaak of derailleur sta wat toch niet makkelijk zelf te maken is bellen. Als je het aandurft
Heb net de website van FietsNed eens geraadpleegd.Dit kan namelijk best handig zijn, maar ik snap iets niet.Als ik op 100km stil sta van m'n huis, zou ik het liefst een nummer willen bellen.
Maar ik kom nergens een nummer tegen. Je kunt via de website contact met ze opnemen, maar als ik pech heb, heb ik daar niets aan.
Zie ik iets over het hoofd of moet je bijv. lid worden (net als de ANWB?
Heb net de website van FietsNed eens geraadpleegd.Dit kan namelijk best handig zijn, maar ik snap iets niet.Als ik op 100km stil sta van m'n huis, zou ik het liefst een nummer willen bellen.
Maar ik kom nergens een nummer tegen. Je kunt via de website contact met ze opnemen, maar als ik pech heb, heb ik daar niets aan.
Zie ik iets over het hoofd of moet je bijv. lid worden (net als de ANWB?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Quote: Origineel geplaatst door wezep op 03 Augustus 2006
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 03 Augustus 2006Stond in de lokale krant (meppeler) advertentie van een nieuwe service in Nederland. fietsned schijnt een mobiele service te zijn, dus als je onderweg met een kapotte spaak of derailleur sta wat toch niet makkelijk zelf te maken is bellen. Als je het aandurft Heb net de website van FietsNed eens geraadpleegd.
Dit kan namelijk best handig zijn, maar ik snap iets niet.
Als ik op 100km stil sta van m'n huis, zou ik het liefst een nummer willen bellen. Maar ik kom nergens een nummer tegen. Je kunt via de website contact met ze opnemen, maar als ik pech heb, heb ik daar niets aan.Zie ik iets over het hoofd of moet je bijv. lid worden (net als de ANWB?
http://www.fietsned.nl/pages/contact/contact.php
Mail hun je vraag/opmerking zou ik zo zeggen...
Quoten: Origineel geplaatst door scottwilko op 03 Augustus 2006Stond in de lokale krant (meppeler) advertentie van een nieuwe service in Nederland. fietsned schijnt een mobiele service te zijn, dus als je onderweg met een kapotte spaak of derailleur sta wat toch niet makkelijk zelf te maken is bellen. Als je het aandurft Heb net de website van FietsNed eens geraadpleegd.
Dit kan namelijk best handig zijn, maar ik snap iets niet.
Als ik op 100km stil sta van m'n huis, zou ik het liefst een nummer willen bellen. Maar ik kom nergens een nummer tegen. Je kunt via de website contact met ze opnemen, maar als ik pech heb, heb ik daar niets aan.Zie ik iets over het hoofd of moet je bijv. lid worden (net als de ANWB?
http://www.fietsned.nl/pages/contact/contact.php
Mail hun je vraag/opmerking zou ik zo zeggen...
Mobiele fietsenmakers in Nederland zijn er al geruime tijd; en in elke provincie is er wel een te vinden. Kijk voor alle Rijdende Fietsenmakers op www.nevemo.nl dit is de site van de Nederlandse Vereniging van Mobiele Fietsenmakers.
50 and still going strong
Elke provincie??????
ik keek even op die site maar mooi dat er voor flevoland niks tussen staat hoor!!
Niet lullig bedoeld trouwens, het viel me alleen op
ik keek even op die site maar mooi dat er voor flevoland niks tussen staat hoor!!
Niet lullig bedoeld trouwens, het viel me alleen op
Ik gebruik geen doping, Mijn testosteronwaarde is zo hoog door de whiskey.
Quote: Origineel geplaatst door znowwhite op 29 December 2006
Elke provincie??????ik keek even op die site maar mooi dat er voor flevoland niks tussen staat hoor!!Niet lullig bedoeld trouwens, het viel me alleen op
gat in de markt?
Elke provincie??????ik keek even op die site maar mooi dat er voor flevoland niks tussen staat hoor!!Niet lullig bedoeld trouwens, het viel me alleen op
gat in de markt?
Oh, jawel hoor! In Almere welteverstaan: Fietsenmaker aan huis service Almere: www.fietsreparatie.almerenet.nl
Hij gaat zich ook bij de Nevemo aansluiten.
Succes!
Hij gaat zich ook bij de Nevemo aansluiten.
Succes!
50 and still going strong