advies basis kleding uitrusting
-
- Forum-lid
een regenjasje!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
Ik kan beamen dat je beter iets meer geld kan uitgeven en meteen goed spul kopen dan te beknibbelen en binnen een half jaar alsnog goed spul te kopen. Wel beginnen binnen niet al te lange tijd de grote uitverkopen weer die het waard zijn om op te wachten!
grote uitverkopen !! nog goede plekken om wat aan te schaffen>>>?????. beurzen???? ik moet namelijk ook vanaf niks beginnen.
tevens als je zo het lijstje doorloopt tikt het lekker aan. Koop je een fiets van 1500 euro kan je nog voor 1000 euro een complete collectie erbij kopen voor alle seizoenen !! kijk daar wordt je vrolijk van. Maargoed we beginnen maar met voor/na seizoen dan kunnen we voorlopig vooruit. En zou een beginner als die nu begint gelijk rondt het 0 punt gaan rijden??? ik denk dat ik dan toch voor indoor fietsen kies of spinnen in de sportschool. zeker het eerste jaar.
tevens als je zo het lijstje doorloopt tikt het lekker aan. Koop je een fiets van 1500 euro kan je nog voor 1000 euro een complete collectie erbij kopen voor alle seizoenen !! kijk daar wordt je vrolijk van. Maargoed we beginnen maar met voor/na seizoen dan kunnen we voorlopig vooruit. En zou een beginner als die nu begint gelijk rondt het 0 punt gaan rijden??? ik denk dat ik dan toch voor indoor fietsen kies of spinnen in de sportschool. zeker het eerste jaar.
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
Bij Lidl per vandaag in de aanbieding
fietskleding
Voor een basis set misschien ene prima start.....wel heel snel erbij zijn schijnt. Over de kwaliteit durf ik geen uitspraken te doen, maar qua prijs is het fractioneel van een 'normale' outfit
fietskleding
Voor een basis set misschien ene prima start.....wel heel snel erbij zijn schijnt. Over de kwaliteit durf ik geen uitspraken te doen, maar qua prijs is het fractioneel van een 'normale' outfit
ik fiets ook
lidl? bij die naam twijfel ik helaas al over de kwaliteit mijn zitvlak en edele delen wil ik graag goed bescherm hebben. En natuurlijk die six pack!! ownee die moet ik nog krijgen als ik straks begin natuurlijk .
Maar even terugkomend ik denk niet dat ik zo heel snel als leek bij lidl zal komen maar toch bedankt
Maar even terugkomend ik denk niet dat ik zo heel snel als leek bij lidl zal komen maar toch bedankt
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
Quote: Origineel geplaatst door Janus op 14 Augustus 2006
Bij Lidl per vandaag in de aanbiedingfietskledingVoor een basis set misschien ene prima start.....wel heel snel erbij zijn schijnt. Over de kwaliteit durf ik geen uitspraken te doen, maar qua prijs is het fractioneel van een 'normale' outfit
Ook ik ben een beginnende fietser en ben even bij LIDL lang gegaan *( op 3 plaatsen) maar overal uitverkocht.
Bij Lidl per vandaag in de aanbiedingfietskledingVoor een basis set misschien ene prima start.....wel heel snel erbij zijn schijnt. Over de kwaliteit durf ik geen uitspraken te doen, maar qua prijs is het fractioneel van een 'normale' outfit
Ook ik ben een beginnende fietser en ben even bij LIDL lang gegaan *( op 3 plaatsen) maar overal uitverkocht.