Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

advies basis kleding uitrusting

theriddler
Forum-lid

theriddler 10 aug 2006 19:59

een regenjasje!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

pesah
Forum-lid

pesah 11 aug 2006 15:06

Ik kan beamen dat je beter iets meer geld kan uitgeven en meteen goed spul kopen dan te beknibbelen en binnen een half jaar alsnog goed spul te kopen. Wel beginnen binnen niet al te lange tijd de grote uitverkopen weer die het waard zijn om op te wachten!

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 14 aug 2006 11:14

grote uitverkopen !! nog goede plekken om wat aan te schaffen>>>?????. beurzen???? ik moet namelijk ook vanaf niks beginnen.
tevens als je zo het lijstje doorloopt tikt het lekker aan. Koop je een fiets van 1500 euro kan je nog voor 1000 euro een complete collectie erbij kopen voor alle seizoenen !! :) kijk daar wordt je vrolijk van. Maargoed we beginnen maar met voor/na seizoen dan kunnen we voorlopig vooruit. En zou een beginner als die nu begint gelijk rondt  het 0 punt gaan rijden??? ik denk dat ik dan toch voor indoor fietsen kies of spinnen in de sportschool. zeker het eerste jaar.
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

janus
Forum-lid

Gebruikersavatar janus 14 aug 2006 17:48

Bij Lidl per vandaag in de aanbieding
fietskleding
Voor een basis set misschien ene prima start.....wel heel snel erbij zijn schijnt. Over de kwaliteit durf ik geen uitspraken te doen, maar qua prijs is het fractioneel van een 'normale' outfit
ik fiets ook

dijkjes
Forum-lid

dijkjes 15 aug 2006 14:33

lidl? bij die naam twijfel ik helaas al over de kwaliteit mijn zitvlak en edele delen wil ik graag goed bescherm hebben. En natuurlijk die six pack!! ownee die moet ik nog krijgen als ik straks begin natuurlijk :).
Maar even terugkomend ik denk niet dat ik zo heel snel als leek bij lidl zal komen maar toch bedankt
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..

bart1976
Forum-lid

bart1976 15 aug 2006 17:14

Quote: Origineel geplaatst door Janus op 14 Augustus 2006
Bij Lidl per vandaag in de aanbiedingfietskledingVoor een basis set misschien ene prima start.....wel heel snel erbij zijn schijnt. Over de kwaliteit durf ik geen uitspraken te doen, maar qua prijs is het fractioneel van een 'normale' outfit

Ook ik ben een beginnende fietser en ben even bij LIDL lang gegaan *( op 3 plaatsen) maar overal uitverkocht. :-(

Plaats reactie