Dag,
Ik ben van plan me een wintertenue te gaan bestellen van Northwave en wel het volgende:- plate Jacket 119.95 euro- plate bibtight 89.95 euro
Heb gekozen voor dit tenue omdat het goed bij mijn fiets past. Kleuren van mijn fiets zwart, grijs en wit.
Nu is mijn vraag is het jacket winddicht. Er staat bij NW4pro wat houdt dit in? en is het voldoende warm voor de winter? Iemand ervaring?
Als iemand andere tips heeft met betrekking tot een wintertenue graag. Sportful vind ik ook een zeer mooi merk. Kleur van tenue liefst zwart.
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
gr
iemand ervaring met Northwave
ik heb alleen spinschoenen hiervan en die bevallen uitermate goed en zijn van superspul gemaakt. maarja daar schiet jij niks mee op. Dus op dat gebied kan ik je niet helpen
Wielrennen, Veldrijden, Mountainbiken, you got to love it..
Quote: Origineel geplaatst door davee op 28 Juli 2006
Dag, Ik ben van plan me een wintertenue te gaan bestellen van Northwave en wel het volgende:
- plate Jacket 119.95 euro
- plate bibtight 89.95 euroHeb gekozen voor dit tenue omdat het goed bij mijn fiets past. Kleuren van mijn fiets zwart, grijs en wit.Nu is mijn vraag is het jacket winddicht. Er staat bij NW4pro wat houdt dit in? en is het voldoende warm voor de winter? Iemand ervaring?Als iemand andere tips heeft met betrekking tot een wintertenue graag. Sportful vind ik ook een zeer mooi merk. Kleur van tenue liefst zwart.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.gr
tja, ik zweer bij Assos. Hun kleding is in 5 kleuren te krijgen. Als winterjack gebruik ik de Airjack 851. Iets duurder maar wel 'top of the bill' en kan je de hele winter mee doorrijden. En als windstopper gebruik ik de intermediate evo.
Op de Assos site staat een hulpje waarmee je voor alle seizoenen een kleding advies krijgt (wel allemaal assos spul natuurlijk )
succes met kiezen
Dag, Ik ben van plan me een wintertenue te gaan bestellen van Northwave en wel het volgende:
- plate Jacket 119.95 euro
- plate bibtight 89.95 euroHeb gekozen voor dit tenue omdat het goed bij mijn fiets past. Kleuren van mijn fiets zwart, grijs en wit.Nu is mijn vraag is het jacket winddicht. Er staat bij NW4pro wat houdt dit in? en is het voldoende warm voor de winter? Iemand ervaring?Als iemand andere tips heeft met betrekking tot een wintertenue graag. Sportful vind ik ook een zeer mooi merk. Kleur van tenue liefst zwart.Ik hoop dat iemand mij kan helpen.gr
tja, ik zweer bij Assos. Hun kleding is in 5 kleuren te krijgen. Als winterjack gebruik ik de Airjack 851. Iets duurder maar wel 'top of the bill' en kan je de hele winter mee doorrijden. En als windstopper gebruik ik de intermediate evo.
Op de Assos site staat een hulpje waarmee je voor alle seizoenen een kleding advies krijgt (wel allemaal assos spul natuurlijk )
succes met kiezen