precies
helaas is tie maandag pas klaar. bij interesse post ik wel wat pics.
1ste race fiets aanschaffen.
Gefeliciteerd! Wat is de opbouw? En wat was je nou uiteindelijk kwijt?
romany slooping frame. (1.3 kilo)
105 volledig afgemonteerd.
shimano wielen kwee nie precies welk type maar met weinig spaken iig.
2 bidon houders met bidon. computer, tasje met bandje etc. helemaal compleet.
look pedalen. etc. hij is zwart. met rood afgewerkt. rood bandje rood stuurlint. rode pedalen etc. crabon vorkje.
prijs is net afgerond voor 1200 euro's ze zijn hem nu aan het opbouwen voor mij. was normaal 600 euro duurder meen ik. wielen zijn egt voor super prijs weg en frame en groep ook. Zit ook een zeg maar plat stuurtje op. ipv rond. (bovenkant) (zie foto)
Voor later andere mooie carbon bidonhouders. andere groep. want ik ken er erg goedkoop aankomen nieuw. en later in mooi flightdeck computertje
ik ben blij
maandag foto's
Edit: tis een dubbel geworden
Edit2: Mocht iemand 2 dezelfde mooie carbon bidonhouders hebben en hij doet ze weg. ik wil ze wel
105 volledig afgemonteerd.
shimano wielen kwee nie precies welk type maar met weinig spaken iig.
2 bidon houders met bidon. computer, tasje met bandje etc. helemaal compleet.
look pedalen. etc. hij is zwart. met rood afgewerkt. rood bandje rood stuurlint. rode pedalen etc. crabon vorkje.
prijs is net afgerond voor 1200 euro's ze zijn hem nu aan het opbouwen voor mij. was normaal 600 euro duurder meen ik. wielen zijn egt voor super prijs weg en frame en groep ook. Zit ook een zeg maar plat stuurtje op. ipv rond. (bovenkant) (zie foto)
Voor later andere mooie carbon bidonhouders. andere groep. want ik ken er erg goedkoop aankomen nieuw. en later in mooi flightdeck computertje
ik ben blij
maandag foto's
Edit: tis een dubbel geworden
Edit2: Mocht iemand 2 dezelfde mooie carbon bidonhouders hebben en hij doet ze weg. ik wil ze wel
Dit topic mag dicht denk ik?
heb een nieuw topic geopend
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=1
heb een nieuw topic geopend
http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... readPage=1