Sportieve vrouw wil wandelen en of fietsen
Ik ben een opgewekte, spontane vrouw van 52 jaar en hou van wandelen [8/10km] en of fietsen in de mooie en rustige natuur. Fietstochten van zo'n 20..... tot 30 km of wie weet meer, af en toe natuurlijk wel ff afstappen om te genieten van de mooie omgeving.
In mijn vriend[innen]enkring zit helaas geen fietsmaatje, alleen doe ik het wel, maar met elkaar is een stuk gezelliger toch....vandaar deze oproep. Ik zoek mensen die het ook saai vinden alleen en het gezellig vinden om met elkaar [wie weet een groepje] tochtjes te maken. Interesse, reageer snel en wie tot binnenkort.......Oh ja, ik woon dichtbij NS/metro station Alexanderpolder, Rotterdam. Uit de zelfde omgeving zou helemaal perfect zijn.
postamble();
recreatie-fietsmaatje Rotterdam
Quoten: Origineel geplaatst door fransis op 26 Juli 2006
Fietstochten van zo'n 20..... tot 30 km of wie weet meer, af en toe natuurlijk wel ff afstappen om te genieten van de mooie omgeving
Mmm, de meeste mensen hier op het forum zijn net lekker warm gereden na 20 km fietsen.... Het vet op m'n ketting is dan net lekker op temperatuur. Maar succes in ieder geval.
Fietstochten van zo'n 20..... tot 30 km of wie weet meer, af en toe natuurlijk wel ff afstappen om te genieten van de mooie omgeving
Mmm, de meeste mensen hier op het forum zijn net lekker warm gereden na 20 km fietsen.... Het vet op m'n ketting is dan net lekker op temperatuur. Maar succes in ieder geval.
Quoten: Origineel geplaatst door Rolandt op 26 Juli 2006
Ja joh......ben balond.....Ik zit waarschijnlijk niet op de goede site...!
Maar......ik had er wel recreatie-maatje bijgezet.....dus jij ook.....?
postamble();
Ja joh......ben balond.....Ik zit waarschijnlijk niet op de goede site...!
Maar......ik had er wel recreatie-maatje bijgezet.....dus jij ook.....?
postamble();