Ik wil een nieuwe racefiets aanschaffen, maar ben nog op zoek naar een goede winkel. Ben zelf al naar Pliegersport in Meerkerk geweest, maar zijn er nog andere goede fietswinkels in de buurt van Utrecht/nieuwegein.
Fietswinkel omgeving Utrecht
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Een ander alternatief is Het Banierhuis (Vlierweg 1) in Houten. Zij leveren fietsen o.a. van Veltec.
Ik zou hier even lezen: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... Position=1
Er worden wat goede FM's genoemd in onder andere hilversum, bussum en veenendaal
Er worden wat goede FM's genoemd in onder andere hilversum, bussum en veenendaal
-
- Forum-lid
In Nieuwegein :
ATR op de Wierselaan
Patrick Klein (Profile) in Vianen
Profile in IJsselstein
En toch Plieger in Meerkerk (Gerrit)
Of Snel Tweewielers in Utrecht
Anders Rijwielpaleis in Bilthoven.
Bikeshop Amersfoort.
Genoeg zo...
MiketheBike
ATR op de Wierselaan
Patrick Klein (Profile) in Vianen
Profile in IJsselstein
En toch Plieger in Meerkerk (Gerrit)
Of Snel Tweewielers in Utrecht
Anders Rijwielpaleis in Bilthoven.
Bikeshop Amersfoort.
Genoeg zo...
MiketheBike
It's nice to be important, but it is more important to be nice.
Het is een beetje afhankelijk van wat je wil. Plieger is mij ( toen ik zocht naar iets in de prijsklasse van 500-1200 E ) erg slecht bevallen. ( al heb ik meermalen gehoord dat ze voor de duurdere fietsen, 4000>, erg goed aangeschreven staan ).
Ze probeerden me een Giant OCR 3.0 Tweedehands voor de nieuwprijs te verkopen, het personeel lijkt te vergeten dat klanten graag geholpen worden en maakt de indruk dat ze eigenlijk hun tijd aan het verdoen zijn wanneer je niet komt discussieren over de nieuwste carbon bidonhouder. Ze lijken verveeld, arrogant en afwezig. Er worden bijzonder hoge en vreemde kortingen gegeven ( zonder slag of stoot 40 op schoenen, handschoenen en fietscomputers ). Nu vind ik korting best prettig, maar 40 doet me toch twijfelen aan eerlijkheid van het algemeen prijspeil.
Cees Boelaart in Dordrecht bevalt me momenteel wel erg goed. Hij geeft niet veel korting en echt erover handelen is er niet bij, maar hij heeft veel mooie en nieuwe spullen ( veel Koga en Giant ), hij heeft er verstand van en maakt niet de indruk perse te willen verkopen. Echt een liefhebber, of het een vakman is kan ik niet beoordelen. Ook op een goedkope instapper als de Gazelle Primavera van mijn vader geeft hij goede, uitgebreide en gratis service. Iets waar hij overigens heel duidelijk in is: als het bij hem is gekocht doet hij alle moeite, iets wat niet bij hem is gekocht hoef je niet mee te komen.
Ze probeerden me een Giant OCR 3.0 Tweedehands voor de nieuwprijs te verkopen, het personeel lijkt te vergeten dat klanten graag geholpen worden en maakt de indruk dat ze eigenlijk hun tijd aan het verdoen zijn wanneer je niet komt discussieren over de nieuwste carbon bidonhouder. Ze lijken verveeld, arrogant en afwezig. Er worden bijzonder hoge en vreemde kortingen gegeven ( zonder slag of stoot 40 op schoenen, handschoenen en fietscomputers ). Nu vind ik korting best prettig, maar 40 doet me toch twijfelen aan eerlijkheid van het algemeen prijspeil.
Cees Boelaart in Dordrecht bevalt me momenteel wel erg goed. Hij geeft niet veel korting en echt erover handelen is er niet bij, maar hij heeft veel mooie en nieuwe spullen ( veel Koga en Giant ), hij heeft er verstand van en maakt niet de indruk perse te willen verkopen. Echt een liefhebber, of het een vakman is kan ik niet beoordelen. Ook op een goedkope instapper als de Gazelle Primavera van mijn vader geeft hij goede, uitgebreide en gratis service. Iets waar hij overigens heel duidelijk in is: als het bij hem is gekocht doet hij alle moeite, iets wat niet bij hem is gekocht hoef je niet mee te komen.
-
- Forum-lid
Dan maak ik er drie van: Hommes Wielersport in Soest.
Oh en ja 1 tip.....neem geen koffie want die is niet te drinken en er zit geen koekje bij![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Oh en ja 1 tip.....neem geen koffie want die is niet te drinken en er zit geen koekje bij
![Smile :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Quote: Origineel geplaatst door MKMK op 03 Augustus 2006
Cees Boelaart in Dordrecht bevalt me momenteel wel erg goed. Iets waar hij overigens heel duidelijk in is: als het bij hem is gekocht doet hij alle moeite, iets wat niet bij hem is gekocht hoef je niet mee te komen.
Mijn beide fietsen niet bij Hommes gekocht maar dat zal de eigenaar daar worst zijn. Ik heb ze beide door hem laten fine tunen en pimpen.
Cees Boelaart in Dordrecht bevalt me momenteel wel erg goed. Iets waar hij overigens heel duidelijk in is: als het bij hem is gekocht doet hij alle moeite, iets wat niet bij hem is gekocht hoef je niet mee te komen.
Mijn beide fietsen niet bij Hommes gekocht maar dat zal de eigenaar daar worst zijn. Ik heb ze beide door hem laten fine tunen en pimpen.