Schwalbe Stelvio vs. Michelin Pro²Race
Quote: Origineel geplaatst door Rolandt op 24 Juli 2006
Laat me je helpen: volledig zwart Jij denkt dat die het beste zullen staan? Ik twijfel nog steeds een beetje..
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 25 Juli 2006
WAT KOSTEN DE pro en de stevio's eigenlijk ?Prijzen zijn ongeveer gelijk, namelijk: rond de €26 voor de Pro²Race en rond de €25 voor de Stelvio's. Dit zijn een soort van gemiddelde prijzen, bij diverse internetwinkels zijn ze rond die prijzen te koop.
Laat me je helpen: volledig zwart Jij denkt dat die het beste zullen staan? Ik twijfel nog steeds een beetje..
Quote: Origineel geplaatst door SpEric op 25 Juli 2006
WAT KOSTEN DE pro en de stevio's eigenlijk ?Prijzen zijn ongeveer gelijk, namelijk: rond de €26 voor de Pro²Race en rond de €25 voor de Stelvio's. Dit zijn een soort van gemiddelde prijzen, bij diverse internetwinkels zijn ze rond die prijzen te koop.
Quoten: Origineel geplaatst door Wesley op 26 Juli 2006
Laat me je helpen: volledig zwart
Jij denkt dat die het beste zullen staan? Ik twijfel nog steeds een beetje..
Volledig zwart? Op de site van Michelin staan maar 6 kleuren (licht- en donkergrijs, rood, geel, licht- en donkerblauw).Bestaat volledig zwart wel?
Laat me je helpen: volledig zwart
Jij denkt dat die het beste zullen staan? Ik twijfel nog steeds een beetje..
Volledig zwart? Op de site van Michelin staan maar 6 kleuren (licht- en donkergrijs, rood, geel, licht- en donkerblauw).Bestaat volledig zwart wel?
Quote: Origineel geplaatst door *PFW* op 26 Juli 2006
Volledig zwart? Op de site van Michelin staan maar 6 kleuren (licht- en donkergrijs, rood, geel, licht- en donkerblauw).
Bestaat volledig zwart wel?Oeps... Nee die bestaat niet.. Bedankt voor de verbetering PFW!
Dus wat zal beter staan, donkergrijs of lichtgrijs? Neig zelf naar lichtgrijs omdat dat wat beter bij mijn fiets past.
Volledig zwart? Op de site van Michelin staan maar 6 kleuren (licht- en donkergrijs, rood, geel, licht- en donkerblauw).
Bestaat volledig zwart wel?Oeps... Nee die bestaat niet.. Bedankt voor de verbetering PFW!
Dus wat zal beter staan, donkergrijs of lichtgrijs? Neig zelf naar lichtgrijs omdat dat wat beter bij mijn fiets past.
Misschien nog wel een belangrijke factor: op mijn Campa-wielen moet ik hemel en aarde bewegen om de Pro2-banden erop te krijgen, de Stelvio's leg ik er daarentegen zo op. Wel jammer, want ik vind de Pro2's inderdaad net ff beter dan de Stelvio's.
De overtreffende trap van beide banden vind ik echter de Gommitalia's, zijn helaas slecht verkrijgbaar.
De overtreffende trap van beide banden vind ik echter de Gommitalia's, zijn helaas slecht verkrijgbaar.
Pain is just a state of mind
-
- Forum-lid
Ik heb stelvio's ze lopen super en ze gaan heel makkelijk op de velg.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de Michelin's. Het eerste gevoel op een ritje van 15 kilometer is dat ze toch wel lichter lopen dan de Schwalbe Blizzards die er eerst op zatten.
Bedankt voor alle reacties!
Edit: geen enkele foto werkt bij mij.. Ik volg gewoon de stappen die ik normaal ook volg.. Niet alleen via mijn eigen webspace, maar ook via Imageshack werkt het niet.
Bedankt voor alle reacties!
Edit: geen enkele foto werkt bij mij.. Ik volg gewoon de stappen die ik normaal ook volg.. Niet alleen via mijn eigen webspace, maar ook via Imageshack werkt het niet.
Vandaag dit setje mee naar huis genomen... Zou ze dit weekend graag testen op een nieuw wielenset. Benieuwd.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
ik heb ze alle 3 (swalbe, pro's en conti) gebruikt en van alle 3 tevreden.
ben nog wel op zoek naar een goed regenband.
voel me, na 3 valpartijen in de regen dit jaar, al niet zo heel zeker meer. het waren wel 2 keer pro bandjes waarop ik reed.
iemand goede regenervaringen?
ben nog wel op zoek naar een goed regenband.
voel me, na 3 valpartijen in de regen dit jaar, al niet zo heel zeker meer. het waren wel 2 keer pro bandjes waarop ik reed.
iemand goede regenervaringen?
Quote: Origineel geplaatst door C a s r a n op 02 Augustus 2006
Vandaag dit setje mee naar huis genomen... Zou ze dit weekend graag testen op een nieuw wielenset. Benieuwd.Schwalbe Stelvio Evolution, leuk setje jammer van de iets te hoge prijs (€70 als ik me niet vergis). Ik ben ook wel benieuwd naar je ervaringen, zou je ze met ons willen delen? En om welke wielen komen ze te liggen?
Vandaag dit setje mee naar huis genomen... Zou ze dit weekend graag testen op een nieuw wielenset. Benieuwd.Schwalbe Stelvio Evolution, leuk setje jammer van de iets te hoge prijs (€70 als ik me niet vergis). Ik ben ook wel benieuwd naar je ervaringen, zou je ze met ons willen delen? En om welke wielen komen ze te liggen?
Boeiend om het gewichtsverschil te zien tussen de voor- en achterband:
En gemonteerd:
En gemonteerd:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve