Hallo,
Wij willen een fietsendrager aanschaffen voor onze mountainbikes. Deze moet worden bevestigd op een afneembare kogel.
Nu wil ik daar de Spinder eagle voor aanschaffen. Heeft iemand ervaring met dit type en passen daar twee mountainbikes op?
En zijn de fietsen verschillend op de fietsendrager te plaatsen (dit ivm een reservewiel dat achter de auto hangt.
Alvast bedankt voor jullie reactie!
Bert
fietsendrager voor twee mountainbikes
Twee ATB zou moeten kunnen, Spinder maakt goede dragers. De fietsen worden om en om geplaatst, of je reserverwiel in de weg zit durf ik niet te zeggen. Maar ik denk het haast wel. Dit zou je gewoon even moeten passen bij degene die je de drager koopt.Als alternatief zou je kunnen kiezen voor de Falcon waar 3 fietsen op kunnen. Je kunt dan de laatste twee posities gebruiken waarbij de positie het dichts bij de auto vrij blijft. Dan moet het zeker kunnen.Het enigste verschil met de Falcon en de Eagle is dat de Falcon met een sleutel vastgedraaid moet worden en de Eagle er volgens mij gewoon opgeklikt kan worden. Die keuze moet je dus zelf maken. Maar het zou een oplossing kunnen zijn.www.fietsendrager.nl
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.
-
- Forum-lid HC
Eagle moet ook nog vast gezet worden met sleutel hoor. Maar spinder passen wel degelijk 2 mtb op (beide fietsendragers zijn bij ons in de fam dus al diverse malen getest) enigste wat zo is is dat van 1 fiets het zadel lager of hoger gezet dient te worden ivm het stuur van de andere fiets. verder geweldige dragers fietsen staan als een huis, en dat zonder beschadigen.