assos kleding...
-
- Forum-lid
Assos is zeker niet goedkoop,maar wel erg goed,en blijft naar mijn mening ook mooi.
ik had een aantal jaar geleden een jasje gekocht en is echt nog in prima staat.
zwart en nog steeds mooi zwart.trouwens bij Van Herwerden gekocht toen.
die fietsbroeken zijn ook erg goed.
maar de volgende fietsbroek wordt een Campa
ik had een aantal jaar geleden een jasje gekocht en is echt nog in prima staat.
zwart en nog steeds mooi zwart.trouwens bij Van Herwerden gekocht toen.
die fietsbroeken zijn ook erg goed.
maar de volgende fietsbroek wordt een Campa
Colnago Olympic Master lovert.
heb dr zin in!.
heb dr zin in!.
Hier zijn de assosbroeken van 185€ naar 99€ zijn de FI 13 s2,zijn wel maar een beperkt aantal maten.
http://www.bikesport.be/
I live to ride,I ride Passoni
-
- Forum-lid
marsman schreef:Ik heb ook gekeken, maar de Mille kost gewoon 165 Euro bij Rose. Heb je wellicht extra korting gekregen of is de uitverkoop inmiddels gestopt?
Ze waren vrij snel uitverkocht. Het was de uitverkoop en daar moet je snel bij zijn.
roger schreef:Hier zijn de assosbroeken van 185 naar 99 zijn de FI 13 s2,zijn wel maar een beperkt aantal maten.
Snel maar een besteld. Was nog in mijn maat. Vreemde bestelsite overigens. Als ik meerdere artikelen in de winkelwagen wilde plaatsen verving dit de vorige. Maar goed de broek is hoop ik onderweg.
Nog niets vernomen. Vrijdag een broek besteld en betaald met creditkaart. Nu wilde ik ook nog sokken erbij doen in één bestelling. Dat lukte niet omdat de site niet meewerkte. Een mailtje gestuurd en dat is wel de volgende dag beantwoord.
Ik wacht nog even af voordat ik weer een mailtje stuur.
Ik wacht nog even af voordat ik weer een mailtje stuur.
Heb eergister ook zo'n Assos broek besteld in den aanbieding, haha zo'n oerlelijke gele. Maar dat maakt niet uit want ik draag 'm toch onder een baggy short of bij kouder weer onder een lange fietsbroek. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordie binnen is.
Nog steeds niets en ik denk dat we zo langzamerhand wel naar ons geld en de goederen kunnen fluiten. Voor degene die vonden dat ik nu overdreven reageer: ik heb ze via mail en via telefoon proberen te contacteren. Dar is niet op gereageerd. Voor mij dus een schadepost van 130 euro. Bikesport.be scoort hier dus een Dikke Vette Onvoldoende:(:(:(:(:(:(
-
- Forum-lid
Redalert schreef:Nog steeds niets en ik denk dat we zo langzamerhand wel naar ons geld en de goederen kunnen fluiten. Voor degene die vonden dat ik nu overdreven reageer: ik heb ze via mail en via telefoon proberen te contacteren. Dar is niet op gereageerd. Voor mij dus een schadepost van 130 euro. Bikesport.be scoort hier dus een Dikke Vette Onvoldoende:(:(:(:(:(:(
Het koste mij ook erg veel moeite en heb nooit reactie op mijn mailtje gekregen, maar twee weken weken geduld werd gisteren beloond en kreeg zowaar contact.
De Assos broek van mijn keuze, de F13, was niet meer in mijn maat verkrijgbaar maar ik heb een goed alternatief aangeboden gekregen.
De persoon die ik sprak was vriendelijke en behulpzaam.
Geloof mij, als je contact hebt gehad ben je positiever, alleen wel eerst contact krijgen inderdaad.
Succes
Ik ben het zat met Bikesport.be. Ik heb een mail gestuurd (de zoveelste) en ze nog één kans gegeven voordat ik overga op andere stappen. Voorlopig raad ik iedereen af om daar een bestelling te doen als je er niet direct in de buurt woont en het af kan halen. En om weer ontopic te komen: dus ook geen Assos kleding.