Als ik heb gefietst, moet ik altijd maar weer mijn cranckstel (FSA Carbon) vastdraaien. Dit is echt na iedere keer.
Waar kan dit aan leggen en vooral, wat kan ik er tegen doen?
loszittend cranckstel
Quoten: Origineel geplaatst door Camiel op 19 Juli 2006
Als ik heb gefietst, moet ik altijd maar weer mijn cranckstel (FSA Carbon) vastdraaien. Dit is echt na iedere keer.
Probleem voorleggen aan de importeur / fabrikant? Hoort niet natuurlijk. Schijnt een bekend probleem te zijn, waar FSA een oplossing voor heeft (heb ik van horen zeggen...).
Probleem voorleggen aan de importeur / fabrikant? Hoort niet natuurlijk. Schijnt een bekend probleem te zijn, waar FSA een oplossing voor heeft (heb ik van horen zeggen...).
hoe oud is je fiets, welk materiaal (staal, alu, carbon) is je kader, welke trapas en cranks gebruik je? Nog Garantie? Ik heb vroeger bij mijn stalen fiets na een 13 a 14 jaar oud hetzelfde probleem gehad.
Mijn fietsenmaker heeft toen de trapas verlijmd met mijn kader ( moet speciale lijm zijn want kreeg ze toch nog los achteraf).
Mijn fietsenmaker heeft toen de trapas verlijmd met mijn kader ( moet speciale lijm zijn want kreeg ze toch nog los achteraf).
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
met een nieuwe en toch wel dure fiets zou ik niet te veel zelf prutsen: zo snel mogelijk laten nakijken waar je hem hebt gekocht ( maar ik veronderstel gezien je vraag dat je hem ergens gekocht hebt waar je niet onmiddelijk terecht kan (internet?) of anders fietsenmaker!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Het is inderdaad niet zo heel dicht bij mij in de buurt. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad en het 'goede' nieuws is dat de werkplaats over twee weken weer open is....
Ik heb ook geconstateerd dat er speling in de voornaaf zit
Ik heb ook geconstateerd dat er speling in de voornaaf zit