Bontrager select wielen
Morgen ga ik zodus mijn Trek 1400 gaan bestellen, maar heb al veel slechte dingen gehoord over die bontrager select wielen. Laat ik beter andere opsteken? En zo ja, kun je mij enkele degelijke (niet te dure) wielen voorschotelen? Op mijn "oude" trek liggen momenteel mavic's en ben echte tevreden over deze wielen, maar ik kan ze niet overzetten (9 speed en wordt 10 speed)
Toch zou ik liever voor nieuwe gaan, er weet niemand hoeveel die bontrager select wielen kosten? Ik heb even gezocht op het internet, en mijn oog laten vallen op Mavic Cosmic Elite wielen (€324,87) ik denk dat de prijs nog redelijk meevalt? Maar die zullen duurder zijn dan de bontrager wielen waarschijnlijk, waardoor de prijs van de fiets in de lucht zal gaan, en veel hoger laat mijn buget niet toe.
Zijn alleen de velgen, in combinatie met een goede naaf (vanaf 105 of veloce) en goede spaken (32) dan heb je een goede set wielen..
greets
greets
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Op deze link http://www.derks-wielersport.nl/catalog ... ts_id/3005
is het tochwel degelijk een wielset?
is het tochwel degelijk een wielset?
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 17 Juli 2006
Zijn alleen de velgen, in combinatie met een goede naaf (vanaf 105 of veloce) en goede spaken (32) dan heb je een goede set wielen..
greets
CXP 21 zou ik niet doen, liever ietsjes meer betalen voor mavic open pro of cxp 33 met een ultegra naaf en 32 dt swiss spaken bij bv. bikexperto. Dit kost nog steeds iets minder dan de bontrager wielen en is stukken degelijker.
greets
CXP 21 zou ik niet doen, liever ietsjes meer betalen voor mavic open pro of cxp 33 met een ultegra naaf en 32 dt swiss spaken bij bv. bikexperto. Dit kost nog steeds iets minder dan de bontrager wielen en is stukken degelijker.
hetzelfde probleem heb ik ook met mijn bontrager select velgen. Heb na 7000 km scheurtjes bij spaken, echter alleen van de spaken van de zijde waar het tandwiel zich bevindt. Heb de mavic cosmic elite hoog op mijn verlanglijstje staan en heb ergens een goede aanbieding gevonden.