Schwalbe Stelvio Evolution
Ik ben van plan dit setje banden te monteren. Maar toen ik ze zag leken het mij wel slicks. Is deze band wel geschikt voor gewoon tour gebruik, hiermee bedoel ik dus dat ik geen banden ga wisselen afhankelijk van het weer. Ik wil er mee kunnen rijden me koud / warm weer, droog / nat weer.
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.
Bij racebanden heeft profiel geen effect! de hoge druk en de breedte van de band zorgen er voor dat al het vocht toch wel naar buiten wordt gedrukt.
Verder heb ik geen ervaring met de stelvio evolution, maar wel met de gewone stelvio. Prima bandjes, goed lekbestendig, bollen mooi en ze hebben prima grip. Ik heb er mee gereden van maart tm september onder alle omstandigheden.
Voor in de winter kies ik echter voor goedkope/sterke/zware tour bandjes.
Verder heb ik geen ervaring met de stelvio evolution, maar wel met de gewone stelvio. Prima bandjes, goed lekbestendig, bollen mooi en ze hebben prima grip. Ik heb er mee gereden van maart tm september onder alle omstandigheden.
Voor in de winter kies ik echter voor goedkope/sterke/zware tour bandjes.
Niemand zegt dat het moet,<br>
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
maar toch, of juist daarom wil je het beleven.
-
- Forum-lid
Ik heb daar ook nog mee gereden(het waren wel tubes) en ze bolden zeer goed. Ik vind het een echte aanrader. En ik heb er ook in alle omstandigheden mee gereden.
Excuse me while I kiss the sky