Hallo,
na tevreden kilometers gemaakt te hebben op de Pro2light voorband gaat de binnenband telkens lek (nu iets meer als een maand, inmiddels al 8 doorheen waarvan 6keer de michelin binneband en 2 vittoria in 2 weken)
zojuist contact gehad met Michelin, er zit geen "puncture" bestendigelaag op de band , inmiddels gelimiteerde versie besteld van pro2race
heb ooknog een achterwiel waar die omheen zit alleen dies nog amper gebruikt hierbij te koop voor €12,50- (gebruik regelmatig me LW achterwiel vandaar)
Michelin Pro2light
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
Goh, was het niet handig geweest om eerst even na te pluizen waarom de band "Light" heet? Had je veel binnenbandjes kunnen besparen...
Laatst bij Salden kwam ik erachter dat de P2R Light nu ook in andere kleuren naast het standaard baby-blauw verkrijbaar is. Maar ik ben toch maar voor de standaard P2R gegaan ook al was die nog duurder ook.
Laatst bij Salden kwam ik erachter dat de P2R Light nu ook in andere kleuren naast het standaard baby-blauw verkrijbaar is. Maar ik ben toch maar voor de standaard P2R gegaan ook al was die nog duurder ook.
ligt niet aan velglint, heb x-aantal kilometers errop zitten met die band en dan issie gewoon "op" er zit al geen puncture bestendige laag op dus een paar stoten en hijs lek.
Lol, wie verkoopt nu een band tweedehands. Gewoon oprijden op training! Ik vervang m'n bandjes steeds lang voordat de slijtage de lekbestendigheid omlaag haalt, en op dat moment schenk ik ze steeds aan vrienden.
Heb je nu al met 2 LW wielen gereden??
Quoten: Origineel geplaatst door bike_add1ct op 14 Juli 2006
Ja, de Pro² Race Light kan je soms ook vinden in andere kleurencombinaties, maar dat is maar in heel beperkte aantallen, dus niet veel fietsenzaken zullen die binnen hebben.
Ja, de Pro² Race Light kan je soms ook vinden in andere kleurencombinaties, maar dat is maar in heel beperkte aantallen, dus niet veel fietsenzaken zullen die binnen hebben.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 14 Juli 2006
Lol, wie verkoopt nu een band tweedehands. Gewoon oprijden op training! Ik vervang m'n bandjes steeds lang voordat de slijtage de lekbestendigheid omlaag haalt, en op dat moment schenk ik ze steeds aan vrienden.
LOL wie gaat er nu traienen op bandjes waar je steeds op lijkt rijdt?
ik weet wel 9iemand, dat is namelijk iemand die wil trainen in het wisselen en evt later plakken van binnenbanden
LOL wie gaat er nu traienen op bandjes waar je steeds op lijkt rijdt?
ik weet wel 9iemand, dat is namelijk iemand die wil trainen in het wisselen en evt later plakken van binnenbanden
pas op! paaltje!
-
- Forum-lid
Ik kan alleen maar de pro race 2 aanbevelen.mijn zoon koerst er al 2 jaar mee.
Ik vervang ze wel tijdig en gebruik ze daarna om te trainen.Nog nooit last mee gehad!
Ik vervang ze wel tijdig en gebruik ze daarna om te trainen.Nog nooit last mee gehad!
Vader van een supercoureur in wording..
-
- Forum-lid
ProRace2 is inderdaad een goede all-rounder.
Wat me wel opgevallen is, is dat tijdens het warme weer van de afgelopen weken, veel mensen klagen over lek rijden met de Micheling binnenbandjes. 'k Heb het zelf één keer tegengekomen. Steeds beginnen lekken rond het ventiel. Blijkbaar zit daar een probleem met de verlijming in combinatie met hogere temperaturen.
Wat me wel opgevallen is, is dat tijdens het warme weer van de afgelopen weken, veel mensen klagen over lek rijden met de Micheling binnenbandjes. 'k Heb het zelf één keer tegengekomen. Steeds beginnen lekken rond het ventiel. Blijkbaar zit daar een probleem met de verlijming in combinatie met hogere temperaturen.
weet niet van wat dat materiaal die michelin binnenband is volgens mij latex dat wilt nogal gauw .......
- martijntijn
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 08 Augustus 2006
weet niet van wat dat materiaal die michelin binnenband is volgens mij latex dat wilt nogal gauw .......
Je hebt zowel butyl als latex binnenbandjes van Michelin. Ze bevallen mij overigens erg goed.
Je hebt zowel butyl als latex binnenbandjes van Michelin. Ze bevallen mij overigens erg goed.