Beste lezer,
Een vriend van mij kwam mij vragen of ik toevallig nog een bandje voor zijn ATB had liggen, want de fietsenmaker vroeg 90 euro (?! absurd) voor het vervangen van zijn achterband.
Ik heb nu alleen nog een setje tubeless bandjes liggen. Is het mogelijk om deze ook te monteren met een gewone binnenband?
Lijkt mij wel. Iemand ervaring?
Bij voorbaat dank,
Stephan
Tubeluss met Binnenband?
Quoten: Origineel geplaatst door SWijland op 08 Juli 2006
Beste lezer,Een vriend van mij kwam mij vragen of ik toevallig nog een bandje voor zijn ATB had liggen, want de fietsenmaker vroeg 90 euro (?! absurd) voor het vervangen van zijn achterband.Ik heb nu alleen nog een setje tubeless bandjes liggen. Is het mogelijk om deze ook te monteren met een gewone binnenband?Lijkt mij wel. Iemand ervaring?Bij voorbaat dank,Stephan
Was het geen 9 euro , ipv 90 euro. Hij maakte vast een grapje
Anders is het een mooie oplichter
Beste lezer,Een vriend van mij kwam mij vragen of ik toevallig nog een bandje voor zijn ATB had liggen, want de fietsenmaker vroeg 90 euro (?! absurd) voor het vervangen van zijn achterband.Ik heb nu alleen nog een setje tubeless bandjes liggen. Is het mogelijk om deze ook te monteren met een gewone binnenband?Lijkt mij wel. Iemand ervaring?Bij voorbaat dank,Stephan
Was het geen 9 euro , ipv 90 euro. Hij maakte vast een grapje
Anders is het een mooie oplichter