Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

AHA!

danny1407
Forum-lid
Berichten: 3273
Lid geworden op: 13 aug 2009 20:27

danny1407 07 dec 2010 11:03

Los van het feit of je voor lul fietst.....

Wel positief dat wederom een multinational zich wil mengen in de wielrennerij.
Hoe minimaal dit dan ook is. (vooralsnog?)

Overigens waren deze outfits op de BikeMotion al te "bewonderen".
FacebookS3RSSite

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 07 dec 2010 11:19

Is ook zo, en vanaf toen leek het al nergens op:p
Nog even en daar is de AHA ploeg;)
Al zou ik voor mezelf ook geen ploegkleding kopen, mij iets te opzichtig. Misschien komt het daar ook wel door dat ik dit niet mooi vind.
De hogeschool waar ik op zit heeft zelf fietskleding te koop:p
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27765
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 07 dec 2010 11:21

Zelfs de biologische slager hier op de markt heeft fietskleding te koop, geloof het of niet....

svensation
Forum-lid
Berichten: 80
Lid geworden op: 28 dec 2009 22:30

svensation 07 dec 2010 11:22

Deze outfit is al een tijdje op de markt, want ik heb er al renners in zien rijden deze zomer.

Ik was in ieder geval ook zo verbijsterd over het design dat ik het onthouden heb.

race-niek
Forum-lid
Berichten: 741
Lid geworden op: 24 feb 2009 21:32
Locatie: Groningen

race-niek 07 dec 2010 11:27

ahahahaha daar wil je gewoon niet in rijden :p
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009

raassie
Forum-lid
Berichten: 944
Lid geworden op: 01 feb 2008 06:37

raassie 07 dec 2010 11:29

Ik moet "helaas" toegeven dat ik al met een redelijke AH reclame rondrijdt. AH Malden is namelijk een van onze club sponsors......en ja, ik wordt regelmatig uitgelachen.
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731

HenH
Forum-lid
Berichten: 1112
Lid geworden op: 20 aug 2010 23:41
Locatie: Leeuwarden

HenH 07 dec 2010 12:10

Ik leef met je mee;)
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada

torro
Forum-lid
Berichten: 167
Lid geworden op: 21 apr 2008 10:54

torro 07 dec 2010 12:23

Ik hou overigens wel van shirts waar zoveel mogelijk opstaat vind het altijd wel wat hebben.

mattbeone
Forum-lid
Berichten: 194
Lid geworden op: 17 jan 2010 22:27

mattbeone 07 dec 2010 14:54

D'ouwe Trapper schreef:
MattBeone schreef:De eerste die ik daar in zie rijden gaat de berm in...

Over overdreven reclame maken gesproken. fietsgerelateerd of gesponsord mag. Maar dit.....


Flinke vent ben jij hoor. Zou de hoofdpersoon uit dit topic http://forum.fiets.nl/topic.asp?sort=&page=1&TID=47069 ook zo gedacht hebben.

Geen vriendelijke groet, Joop


Got oh got, men neemt het weer eens serieus. Happen als de haaien in Egypte

Gebruikersavatar
aapje
Forum-lid
Berichten: 787
Lid geworden op: 19 jan 2010 16:42

Gebruikersavatar aapje 07 dec 2010 16:43

ariejee schreef:Wat is eigenlijk het verschil met al die oranje Boretti-pakjes die ik (voor in Noord-Holland) tegenkom? Een fabrikant biedt tegen redelijk lage prijzen redelijk spul aan. Voor Boretti werkt het losjes schurken tegen toerrijders het best redelijk. AH kan natuurlijk best iets dergelijks proberen.


Boretti is een relatief onbekend merk in een niche markt. Iemand die niet bekend is met Boretti ziet weinig verschil met een willekeurige andere outfit. Voor een kenner ben je hoogstens een sloeber die met goedkope kleding rondrijdt, maar ja, zolang je niet met Rapha of Assos rondrijd ben je zowiezo een sloeber in de ogen van bepaalde mensen. Daar kan ik persoonlijk prima mee leven.

De AH kent iedereen en de mening erover is niet perse positief. Goede kans dat je het mikpunt wordt van grappen of erger (blijkbaar zelfs geweld, volgens een eerdere post). Ik zou me er niet prettig in voelen, omdat ik denk dat andere mensen je gaan associeren met AH, wat men niet doet als je een Cervelo of Rabobank shirt aantrekt (al zal ik ook nooit een rabo-outfit aan doen, maar dat heeft ermee te maken dat een bepaalde soort mensen die pakjes graag draagt, niet vanwege een mogelijke associatie met de Rabobank).

Tijdens de vorige Classico Boretti hadden ze trouwens pakjes zonder oranje. Die waren ook nog een tijd via de site te koop maar nu niet meer. Daar rijdt ik echt zonder schaamte mee rond. Foto (dat ben ik trouwens niet):

[img=http://4.bp.blogspot.com/_cMkzy-RbR90/T ... 2350_n.jpg]

dave73nl
Forum-lid
Berichten: 480
Lid geworden op: 30 jul 2010 15:56
Locatie: Tilburg

dave73nl 07 dec 2010 16:53

Ik kan me er niet te druk om maken :D Heb zelf een teamoutfit gekocht bij Hopmans voor een habbekrats en rij gewoon in wat ik zelf leuk vind. Iemand een AH outfit dragend? HULDE bij deze alvast en voor mij een extra gebaar als ik langs fiets (of hij/zij langs mij natuurlijk).
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!

"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe

roro27
Forum-lid
Berichten: 788
Lid geworden op: 10 jul 2007 18:12

roro27 07 dec 2010 17:00

@ aapje had je nou niet een beter plaatje kunnen kiezen? Een mooie dame met blond haar staat een stuk beter...
Deze gozer gaat er alleen maar van naast zijn schoenen lopen :)

Ontop: ach wat maakt het uit waar je mee rond rijdt? Het shirt van mijn vereniging bevat ook een 10-15 sponsoren (van juwelier tot houthandel, van kweker tot bank). Het is maar waar je prettig bijvoelt. Nou ja bij een Jelly Belly shirt haak ik ook af.
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

Plaats reactie