Ullrich zal de Tour niet kunnen kleuren
-
- Forum-lid
Het is beslist. Ullie, Der Jan, of gewoon Jan Ullrich werd geschorst door zijn team T-mobile. Samen met Sevilla komt hij morgen dus niet aan de start van de Tour.
De Tour zegt me dit jaar niet zo veel meer... Ullrich maakte het toch altijd mooi. Ik zal nu moeten hopen op spektakel van Vino...
De Tour zegt me dit jaar niet zo veel meer... Ullrich maakte het toch altijd mooi. Ik zal nu moeten hopen op spektakel van Vino...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Wat een klerezooi zeg... ik heb er al weken zin in, maar nu is de lol er al af!
Precies. ik lees Hoor ook net dat Ullrich geschorst is voor de tour.De lol is er wel af hoor wat zooi. Voor wie er gister avond laat nog het sportjournaal heeft gezien , met Mart Smeets die vertelde dat er dus een lijst verdachte renners bij de minister van justitie in spanje ligt en die beslist in overleg met de Betreffende bond of tour organistatie wat er gezegd word .
en Mart smeets dacht zelf dat er wel namen zouden genoemd worden maar niet alle 20 namen anders gaan er 2 ploegen naar huis en draaien ze de Tour de nek om , en mischien heeft Mart smeets wel gelijk gehad. Maar de dag is nog niet om wie weet wat er nog uit de beerput komt. Maar ze hebben alleen maar verdachten en geen bewijzen.
En ze kijken mischien wel wat ze goed uit komt en wat niet.
Groets een teleurgestelde Tour Fan, en met name voor Ullrich
Volgens Sporza blijft het niet bij Jan Ullrich alleen...
Bernard Hinault maakte namens de Tourorganisatie bekend dat in totaal 15 tot 20 renners geschrapt zouden worden van de deelnemerslijst. Het is nog niet duidelijk om wie het gaat. De Spaanse krant El Pais beweert dat er 58 renners betrokken zijn, onder wie ook Ivan Basso.
De Tour zal alle teams vragen om de betrokken renners te schorsen. De UCI wil dan weer aan de nationale wielerfederaties vragen om disciplinaire procedures op te starten tegen de renners die genoemd worden in het onderzoek naar het Spaans netwerk.
Bernard Hinault maakte namens de Tourorganisatie bekend dat in totaal 15 tot 20 renners geschrapt zouden worden van de deelnemerslijst. Het is nog niet duidelijk om wie het gaat. De Spaanse krant El Pais beweert dat er 58 renners betrokken zijn, onder wie ook Ivan Basso.
De Tour zal alle teams vragen om de betrokken renners te schorsen. De UCI wil dan weer aan de nationale wielerfederaties vragen om disciplinaire procedures op te starten tegen de renners die genoemd worden in het onderzoek naar het Spaans netwerk.
Om wie het gaat, Dit lijstje staat op de site van Sportone. nder voorbehoud dus. maar Ullrich en Sevilla staan er dus ook op.
Hamilton was al bekend
- Equipo Astaná-Wurth:MICHELE SCARPNIMARCOS SERRANODAVID ETXEBARRIAJOSEBA BELOKIANGEL VICIOSOISIDRO NOZALUNAI OSAJORG JAKSCHEGIAMPAOLO CARUSO- C.S.C.:IVAN BASSO- Caisse D'Espagne-Illes Balears:CNSTANTINO ZABALLA- Saunier Duval:CARLOS ZARATE- AG2R:FRANCISCO MANCEBO- T-Mobile:JAN ULLRICHOSCAR SEVILLA- Phonak:ENRIQUE GUTIERREZIGNACIO GUTIERREZ- Comunitat Valenciana:VICENTE BALLESTERDAVID BERNABEUDAVID BLANCOJOSE ADRIAN BNILLAJUAN GOMISELADIO JIMENEZDAVID LATASAJAVIER PASCUAL RODRIGUEZRUBEN PLAZAJOSE LUIS MARTINEZMANUEL LLORETANTNIO OLMODAVID MUÑOZJAVIER CHERROJAVIER PASCUAL LLORENTE (ex corredor y actual técnico)- Unibet.com:CARLOS GARCIA QUESADA- Actualmente retirados o suspendidos por dopaje:ROBERTO HERASANGEL CASEROIGOR GNZALEZ DE GALDEANOSANTIAGO PEREZTYLER HAMILTN ...
-
- Forum-lid
Kan hier een slot op en zullen "we" verder gaan discussieren op TOUR de France gedeelte.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Quoten: Origineel geplaatst door ilfalco2004 op 30 Juni 2006
Kan hier een slot op en zullen "we" verder gaan discussieren op TOUR de France gedeelte.
NEEEEE,waarom?
Is ook een deel van de sport!
Omdat jullie ongelijk hebben?Doofpot?
NEEEEE,waarom?
il magnifico
-
- Forum-lid
bam!!komt hard aan...snap nu nog niet of dit nou is omdat ie doping heeft gebruikt, maar ik denk t wel als het met die hele lijsten is, kan iemand het nog een keer duidelijk uitleggen, bvd
Quoten: Origineel geplaatst door pantani op 30 Juni 2006
NEEEEE,waarom?
Gaat het wel goed met je Pantani? Er wordt hier voorgesteld om de discussie voort te zetten in het topic Tour de France 2006 en jij freakt gelijk helemaal uit....
NEEEEE,waarom?
Gaat het wel goed met je Pantani? Er wordt hier voorgesteld om de discussie voort te zetten in het topic Tour de France 2006 en jij freakt gelijk helemaal uit....