Voor al je afspraakjes

Fietsmaatje Groningen

kikkie
Forum-lid

kikkie 25 jun 2006 15:18

hoi,

Ik ben op zoek naar een beginnende fietser (40-60 km/d)die wat kilometers met me wil fietsen. ik fiets meestal vanuit groningen op-en-neer naar roden, zuidlaren, drachten, assen etc.

als er iemand is met een redelijke conditie en gevoel voor humor, mail dan even.

ik ben theo, 19 jaren oud, woon in zuid groningen
Theo_kik@hotmail.com
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

"Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd"

kikkie
Forum-lid

kikkie 07 jul 2006 02:14

hey, sorry voor de late reactie. zou het erg leuk vinden. stuur maar een mailtje met je contact informatie als je wil, spreken we een keer af.
groetjes theo
More likely than not, this was edited for typos. If it wasn\'t, it probably should have been.

thereddeh
Forum-lid

thereddeh 18 jul 2006 22:01

Ik heb sinds 2 weken ook een racefiets. Eerste tochtje naar de pier van Holwerd (120km heen en terug) was net iets te veel voor me :(

Met meerdere mensen fietsen is een stuk beter dan alleen of met zn 2en.

Als we een keer met een stuk of 10 groningers een ritje kunnen doen zou dat wel erg tof zijn!

-Bas.
TheReddeH - becoming more stupid every minute

mensma
Forum-lid

mensma 18 jul 2006 22:39

En als jullie dan door Friesland gaan pik ik ook nog ff aan. Zie ik hier een gezamelijke rit noord-nederland aankomen?

kikkie
Forum-lid

kikkie 19 jul 2006 02:33

Quote: Origineel geplaatst door mensma op 18 Juli 2006
En als jullie dan door Friesland gaan pik ik ook nog ff aan. Zie ik hier een gezamelijke rit noord-nederland aankomen?

precies:D laat die lullos in het westland lekkr lulluh

anyhowzs, lijkt me echt een strak plan. stuur ff een mailtje of post ff wat als 1 van jullie zin heb om een rondje te toeren. ik ben altijd in voor een rondje. ben inmiddels aan rindjes van 60-120 km wel gewend. pik maar een dag en ik ben er bij:D

Plaats reactie