Ik ben ook van plan om zo'n stealth pro aan te schaffen. Hij ziet er echt fantastisch goed uit.
Ik ben alleen niets zeker of ik mijn Polar CS200 fietscomputer ga kunnen plaatsen op de stuurepen, want die ziet er nogal hoekig uit.
Heeft iemand hier ervaring mee?
ervaring met Pro Stealth stuur
mijn FSA Plasma heeft ook van die gootjes waarin de kabels passen. Let wel op het is een beetje prutsen om deze bij de montage er vlot in te krijgen. Zeker als je met Campa rijdt ! (versnelling + remkabel)
Het FSA stuur is enigzins vergelijkbaar met de PRO , hetgeen ik echter als nadelig vindt is dat het stuur niet naar wens kan worden gekanteld en de ingebouwde stuurpen niet vlak is. (geeft een ander rijgevoel, dat voor mij als niet prettig aanvoelt)
De montage van computertjes, SRM's,... wordt wel nadelig door de vorm van het stuur. Het hangt ofwel scheef of het past er niet op... Wat de polar CS100 betreft die kan je gerust op je stuur of stuurpen bevestigen maar verwacht niet dat deze even mooi zal gemonteerd zijn als op een standaard rond stuur.
Het FSA stuur is enigzins vergelijkbaar met de PRO , hetgeen ik echter als nadelig vindt is dat het stuur niet naar wens kan worden gekanteld en de ingebouwde stuurpen niet vlak is. (geeft een ander rijgevoel, dat voor mij als niet prettig aanvoelt)
De montage van computertjes, SRM's,... wordt wel nadelig door de vorm van het stuur. Het hangt ofwel scheef of het past er niet op... Wat de polar CS100 betreft die kan je gerust op je stuur of stuurpen bevestigen maar verwacht niet dat deze even mooi zal gemonteerd zijn als op een standaard rond stuur.
Zoals ik eerder al liet zien is er een speciaal hulpstuk te krijgen waarop fietscomputers e.d. gemonteerd kunnen worden. Dit verdient denk ik echter bij de meeste rijders niet de schoonheidsprijs.
Je kunt natuurlijk altijd voor aanschaf even passen hoe het zit met je tellertje. Neem aan dat je het stuur toch eerst in handen wilt hebben gehad voordat je het koopt!
Je kunt natuurlijk altijd voor aanschaf even passen hoe het zit met je tellertje. Neem aan dat je het stuur toch eerst in handen wilt hebben gehad voordat je het koopt!
Succes is niet voor altijd, en falen is niet fataal.