Steven Rooks Classic
-
- Forum-lid
Drolenval heeft mij idd in t verleden ook te grazen genomen. Dat laatste stuk na de scherpe bocht in het dorpje kan een eeuwigheid duren. Na de Amerongse Berg ben ik echter nergens meer bang voor.
Redoute onder de 6.39,8 moet het gaan worden morgen. Zin an!
Redoute onder de 6.39,8 moet het gaan worden morgen. Zin an!
voor de liefhebbers die een gpx bestand willen hebben, er zijn er meerdere te vinden op gpsies.com
hierbij iig 2 stuks
110km klik
160km klik
Ps: ik heb ze niet gemaakt, dus geen garantie dat ze goed zijn, maar gezien het route kaartje op de src site lijkt het te kloppen
hierbij iig 2 stuks
110km klik
160km klik
Ps: ik heb ze niet gemaakt, dus geen garantie dat ze goed zijn, maar gezien het route kaartje op de src site lijkt het te kloppen
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
http://www.stevenrooksclassic.nl/parcou ... ingen.html
Ga er gemakshalve vanuit dat de volgorde ook de volgorde is tijdens de tocht.. aantal hm staan er ook bij..
Iedereen heel veel plezier morgen en geniet er van! Ik ga een stukje van de route rijden aangezien ik toch in belgie ben..
Ga er gemakshalve vanuit dat de volgorde ook de volgorde is tijdens de tocht.. aantal hm staan er ook bij..
Iedereen heel veel plezier morgen en geniet er van! Ik ga een stukje van de route rijden aangezien ik toch in belgie ben..
Roadbike(s): Switch SPL++ & Switch Naked+/ Dirt: Corratec X-bow 29"
Zie hierbij de link met de route van dit jaar:
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=rzv ... 11+(160km)
Het aantal hm komt uit op 2150. De Drolenval zit niet meer in het parcours en is vervangen door de Cote de Foret. Volgens de website is de klimtijdmeting op Les Waides.
http://www.gpsies.com/map.do?fileId=rzv ... 11+(160km)
Het aantal hm komt uit op 2150. De Drolenval zit niet meer in het parcours en is vervangen door de Cote de Foret. Volgens de website is de klimtijdmeting op Les Waides.
-
- Forum-lid
Hai, Wie gaat morgen niet naar de steven rooks classic en heeft hiervoor nog een startkaart liggen? Zonde toch? Ik neem 'm graag van je over tegen een redelijke vergoeding! Liefst 160k.
Telefoon 06 142 393 38
E b.rijkenberg@orange.nl
Telefoon 06 142 393 38
E b.rijkenberg@orange.nl
A Little Less Conversation, A Little More action Please
Vandaag de SRC gereden. Ondanks de aanpassingen van het parcours vond ik het weer een fraaie rit. Enige minpuntjes vond ik de drukte bij het afhalen van de startbeschieden (stonden buiten in de rij) en de drukte bij de eerste ravitaillering. Verder erg genoten van de 118km en natuurlijk van het geweldige weer.
Ben nu wel redelijk brak, 5:00 uur opgestaan en 17:00 weer thuis.
Ben nu wel redelijk brak, 5:00 uur opgestaan en 17:00 weer thuis.
ik heb ook erg genoten(120km), en zeer mooie beklimmingen gehad, en een 99 plaats in het klassement is ook niet zo gek(van de 1800). nu kijken wat het jongeren klassement doet.
Climb like an Oreamnos, descend like an Accipiter
Vandaag ook weer gereden, vanwege rugproblemen mij dit jaar moeten beperken tot de 110 (in werkelijkheid 119km), lekker weer en redelijk goed georganiseerd. Ok wel wat druk bij de eerste ravitaillering, maar ja met =/- 5000man kan dat gebeuren (koste 10 min wachten)
De 2e was wel lekker rustig, handig als je vroeg start en het grootste gedeelte de 60 doet
Totaaltijd 4:54, viel me uiteindelijk niet tegen.
De 2e was wel lekker rustig, handig als je vroeg start en het grootste gedeelte de 60 doet
Totaaltijd 4:54, viel me uiteindelijk niet tegen.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010