Ik heb wat Discovery spullen gekregen (2005 en 2006) en zag daarin 'Made in Italy' staan. Ik geloof niet dat Nike zelf een fabriek of atelier in Italie heeft staan. Nou ben ik zelf vrij handig in Googlen, maar heb niets kunnen vinden. Weet iemand of Nike hun spullen echt zelf maakt, of dat ze een gerenomeerde fabrikant uit Italië gebruiken?
Leverancier Nike kleding
- spinningfreak
- Forum-lid
- spinningfreak
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door bluebird1 op 11 Juni 2006
Volgens bronnen bij Nike gebeurt dat momenteel bij Giordana.
Bluebird
Bedankt voor de hint. Ik heb op de site van Giordana gekeken en de overeenkomsten in zeem zijn (veel en veel) te groot om toeval te kunnen zijn.
Het zit overigens erg lekker, nu kijken hoe duurzaam het is.
Volgens bronnen bij Nike gebeurt dat momenteel bij Giordana.
Bluebird
Bedankt voor de hint. Ik heb op de site van Giordana gekeken en de overeenkomsten in zeem zijn (veel en veel) te groot om toeval te kunnen zijn.
Het zit overigens erg lekker, nu kijken hoe duurzaam het is.
Toen Us Postal nog bestond (of zelfs Motorola) werd er kleding gebruikt van Giordana en later Pearl Izumi. Ik kan me indenken dat ploegen contacten blijven houden met zulke bedrijven. Dus Nike -> Giordana moet kunnen. PS: de kleding die ik heb van Giordana bevalt me uitstekend...
Quoten: Origineel geplaatst door Scepticus op 12 Juni 2006
De goedkopere schoenen (Altea enzo) komen tegenwoordig uit China.
Niet alleen de goedkopere meer... ook op mijn Poggio IV staat "made in China".
De goedkopere schoenen (Altea enzo) komen tegenwoordig uit China.
Niet alleen de goedkopere meer... ook op mijn Poggio IV staat "made in China".
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -