Mijn Nieuwe Koers Fiets
Duidelijk doordachte keuzes gemaakt. Ik hou wel van de kleurstelling, zeker met het witte zadel en stuurlint, en de klassieke tubes. Lekker mooie stuurbocht ook.
Welk type kabels zijn die blauwe?
Welke tubes zijn het? Een ouder model (Vittoria Corsa CX) of Dedatre tubes?
Veel plezier ermee.
Welk type kabels zijn die blauwe?
Welke tubes zijn het? Een ouder model (Vittoria Corsa CX) of Dedatre tubes?
Veel plezier ermee.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
-
- Forum-lid
Echt schitterend hoor
Heb zelf ook viper maar die kan niet tegen de jouwe op
Hoe licht is ie ?
Heb zelf ook viper maar die kan niet tegen de jouwe op
Hoe licht is ie ?
Prachtfiets, ja. En inderdaad erg mooie kleuren. Alleen vind ik een zwart zadel en stuurlint fraaier. Blijft ook na verloop van tijd smetteloos zwart. Kan je je fiets nog zo mooi poetsen, als een witte kleur smoezelig wordt, oogt ie gewoon niet meer als nieuw.
Je Prorace rijdt als een speer zei je al. Waarschijnlijk zit je er ook als een vorst op... zeker met die houten stoel er bovenop.
Je Prorace rijdt als een speer zei je al. Waarschijnlijk zit je er ook als een vorst op... zeker met die houten stoel er bovenop.
Haast zonde om mee te koersen
-
- Forum-lid
Zeker mooie looks, de vraag is of alles heel blijft gezien de "reputatie" van pro-raceframes en 4za wielen.
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
Het gewicht weet ik zo niet precies, zal het eens een keer na meten/wegen. Maar hij is niet super licht, maar dat was ook niet de bedoeling.
Idd, wit zadel en stuurlint heeft zo zijn nadelen, maar dit "museum stuk" gebruik ik alleen met mooi weer. Voor slecht weer het ik gelukkig nog een 2de koers fiets staan. En de eerste keer koersen op mijn prorace, zal wel een angstig moment worden. Maar ja om alleen op te trainen vind ik ook wat zonde.
Idd, wit zadel en stuurlint heeft zo zijn nadelen, maar dit "museum stuk" gebruik ik alleen met mooi weer. Voor slecht weer het ik gelukkig nog een 2de koers fiets staan. En de eerste keer koersen op mijn prorace, zal wel een angstig moment worden. Maar ja om alleen op te trainen vind ik ook wat zonde.
als we toch aan het pronken zijn met nieuwe fietsen.
dit is mijn nieuw racekarretje,heb hem enkele dagen.
[img=http://img108.imageshack.us/img108/2607 ... 0rb.th.jpg]
dit is mijn nieuw racekarretje,heb hem enkele dagen.
[img=http://img108.imageshack.us/img108/2607 ... 0rb.th.jpg]