Aansprakelijkheid na valpartij
Recentelijk ben ik tijdens een trainingsrondje fors ten val gekomen. Met een vaartje van 40+ kwamen we een flinke bobbel tegen in het wegdek waardoor mijn handen losschoten van het stuur...
Vraag: heeft iemand ervaring met het aansprakelijk stellen van (in dit geval) de gemeente (aansprakelijk ivm slecht/geen onderhoud wegdek)?
Vraag: heeft iemand ervaring met het aansprakelijk stellen van (in dit geval) de gemeente (aansprakelijk ivm slecht/geen onderhoud wegdek)?
Denk erom: je bent langer dood dan je leeft!
ik heb hetzelfde vorig jaar ook meegemaakt alleen met een lagere snelheid, de gemeente hiervoor aansprakelijk stellen is bijzonder lastig, vrijwel onbegonnen werk. ben je verzekerd?.. overigens staat er op www.fiets.nl een stukje over geschreven. http://www.fiets.nl/news.asp?NewsId=423&NewsCatId=2 neem misschien contact hiermee op, succes en een voorspoedig herstel
Je kunt het proberen , maar ik geef je weinig kans , zeker voor wegen in het buitengebied.
Probeer het , als je rechtsbestand hebt , maar eerst goed laten informeren of je ueberhaupt kans hebt.
Mijn oeder heeft 2 jaar geleden een val met haar scootmobiel ( 10 km/u , gebroken pols en sleutelbeen ) gemaakt en dat werd gewoon van de tafel geveegd om een of andere regel mbt onderhoud van de wegen.
Probeer het , als je rechtsbestand hebt , maar eerst goed laten informeren of je ueberhaupt kans hebt.
Mijn oeder heeft 2 jaar geleden een val met haar scootmobiel ( 10 km/u , gebroken pols en sleutelbeen ) gemaakt en dat werd gewoon van de tafel geveegd om een of andere regel mbt onderhoud van de wegen.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Een vriend van mijn heeft het een paar terug gehad bij een spoorwegovergang hierbij waren de betonnenplaten (stelconplaten) te ver uitelkaar hij heeft hiervan een foto gemaakt en de spoorwegen aansprakelijk gesteld voor de schade en hij heeft alles vergoed gekregen.
Alleen reed hij geen 40 km per uur
Alleen reed hij geen 40 km per uur
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door Moia op 07 Juni 2006
Nee maar dat bewijst maar als te meer dat ik nooit val. Ik ben de Shevchenko van de wielersport.
zeg da ma nie teveeliedereen kan vallen gij ook.Ik was deze winter ook gevallen en da was serieus,daarvoor was ik nog nooit gevallen in de 2 jaar dat ik met een koersfiets rij, en had al de gekste dingen gedaan in afdalingen en zo.
Nee maar dat bewijst maar als te meer dat ik nooit val. Ik ben de Shevchenko van de wielersport.
zeg da ma nie teveeliedereen kan vallen gij ook.Ik was deze winter ook gevallen en da was serieus,daarvoor was ik nog nooit gevallen in de 2 jaar dat ik met een koersfiets rij, en had al de gekste dingen gedaan in afdalingen en zo.