Naast de fiets is ook de berijder en wat die aan het lijf heeft een discussie waard.

Voor de Colvreters!

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 05 jun 2006 13:26

Dit is toch wel een van de meest bijzondere tenues die ik heb gezien... Als ik dan ergens reclame voor ga rijden...

noppie
Forum-lid

noppie 05 jun 2006 20:46

Dit is eigenlijk spam!!?? Vind het wel een mooi setje. Eigenlijk moet je zoiets niet kunnen kopen ,maar eerst verdienen. Van de zomer ga ik eerst de Alpe d'Heuze op fietsen, dan pas ga ik me bij de plaatselijke fietsenwinkel mezelf belonen met een leuk kledingsetje.
kiekeboe

ponsteen
Forum-lid

Gebruikersavatar ponsteen 05 jun 2006 22:30

spam? Niet op alle slakjes een hoopje zout leggen he... Het is een gratis ding waar je als wielerliefhebber gebruik van kan maken. En wie is er tegenwoordig niet geprezen met de gave om internet-advertenties op sites volledig te negeren? Wel zou ik mijn eigen colletjes op het truitje willen zien. Een beetje meer originaliteit mag wel vind ik in de jungle van saaie Agu - printjes. Om toch een beetje te ontspammen: Andere handige sites voor de klimmers: www.2peak.com/tools en www.cyclomaniac.com.

theriddler
Forum-lid

theriddler 06 jun 2006 15:44

om daar aan toe te voegen: een van de beste sites www.salite.ch , sorry een na beste site dan!
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>

Plaats reactie