Tune AC 16+17 Gold
-
- Forum-lid
Ik heb een vraagje, niet echt discussie... maar weet iemand hoeveel deze snespanners kosten? Ik vind namelijk weinig info erover op internet.Bij voorbaat bedankt.
-
- Forum-lid
ngeveer honderd euro.
Op "www.bike-components.de" staan ze 76.5 euro. Website vraagt slechts 4 euro verzendkosten waardoor je winst groot genoeg blijft t.o.v. België of Nederland. Ik heb zelf enkele goede ervaringen met de website.
Mess with the best, die like the rest!
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door orbea-man op 04 Juni 2006
Op "www.bike-components.de" staan ze 76.5 euro. Website vraagt slechts 4 euro verzendkosten waardoor je winst groot genoeg blijft t.o.v. België of Nederland. Ik heb zelf enkele goede ervaringen met de website.
Bike-components zit in Aken. Als ze dan iets naar Nederland of Belgie moeten verzenden, doen ze dat natuurlijk niet via een Duits postkantoor, maar direct via Nederland of Belgie.
Dreamplus
Bike-components zit in Aken. Als ze dan iets naar Nederland of Belgie moeten verzenden, doen ze dat natuurlijk niet via een Duits postkantoor, maar direct via Nederland of Belgie.
Dreamplus
Als je het gewoon voor de racefiets gaat gebruiken kan je gewoon de AC14 nemen 75,- euro dan zitten je verzendkosten er al bij bij bike components
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
ik heb iets mindere ervaring met bike components...kreeg bij het bestellen van een schijfrem voor de mtb een remklauw voor een schijf van 160 mm bij een schijf van 180mm, en ben uiteindelijk vanuit Sittard naar Aken moeten rijden om ze uit te leggen wat er mis was, kreeg het via mail niet uitgelegd, noch in het engels noch in het duits, en toen bleek de door mij gewenste rem ook nog niet op voorraad. Allemaal jonge kereltjes achter een pc-tje, met duidelijk niet te veel verstand van fietsen.....maar ze zijn wel heel goedkoop
ze leveren via dpd, een duits bedrijf met een verdeelcentrum voor (zuid) Nederland in Best, bij eindhoven
ze leveren via dpd, een duits bedrijf met een verdeelcentrum voor (zuid) Nederland in Best, bij eindhoven
floats like a butterfly stings like a bee