Fiets juni
Nou, die opmerking die ik maakte naar Big Rosa toe, is bedoeld met een knipoog. Het komt idd vaker voor dat discussies met Big Rosa een schuine richting op gaan. Er wordt geregeld een aanzetje gegeven die kant op die iemand anders "intikt". Maar ga 'ns na, hoeveel discussies op je werk, sport e.d. komen niet in de zelfde richting uit (of zegt dat meer over mij en mijn vrienden?). Heb er zelf niet zo'n moeite mee en zeker als dit met een knipoog is (zoals Big Rosa wel snapt), moet een geintje toch kunnen....
Quoten: Origineel geplaatst door fennek op 06 Juni 2006
Quoten: Origineel geplaatst door Noppie op 05 Juni 2006
Viva l'amor, viva la France!
Moet dit Frans voorstellen? LOL!
Viva bomma ! Patatten met socissen!
Het ging over Zuid Frankrijk. De kans is dus groot dat het hier Spaans betreft wat het aantal spelfouten vermindert.
Het ging over Zuid Frankrijk. De kans is dus groot dat het hier Spaans betreft wat het aantal spelfouten vermindert.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Quoten: Origineel geplaatst door Il Grasso op 06 Juni 2006
Niet iedereen heeft gestudeerd hoor! Ik vond het knap van mezelf, alleen maar lagere school gehad.
Niet iedereen heeft gestudeerd hoor! Ik vond het knap van mezelf, alleen maar lagere school gehad.
kiekeboe
Quote:
Ook wat negatief ben ik op anderen in dit topic, ten aanzien van de enqeute in de laatste fiets. Zelf heb ik nog geen tijd gehad om hem in te vullen, maar zal dat zeker gaan doen. Want ik vind dat als je dat niet doet je geen enkel recht hebt om te klagen over het blad of wat er ook mee te maken heeft. Alle ergenissen die ik ten aanzien van de redaktie heb, zal ik dus ook kenbaar maken dmv deze enquette. Dus degene die niet de moeite nemen om die paar blaadjes in te vullen wil ik verder niet meer horen klagen op dit forum, daar die gewoon niet serieus te nemen zijn.
Hé Scottwilko, natuurlijk heb je gelijk, als je de enquete niet invult dan heb je niets te klagen. Maar daar gaat het ook niet om. Toen ik de enquete zag, vond ik het in eerste instantie positief en zag een gelegenheid om wensen kenbaar te maken. Maar deze positieve gedachte verdween toch wel toen ik de laatste bladzijden met niet relevante vragen zag. Ik krijg dan meteen het gevoel dat ik niet serieus word genomen. En zoals je uit meerdere reacties kunt lezen, zullen veel mensen de enquete daarom niet invullen, een gemiste kans voor Fiets/Sanoma.
Zoals ik al eerder schreef, waarom niet online een enquete laten invullen? Voor veel mensen zal het nu een drempel zijn: toevallig geen enveloppen in huis (wie schrijft er tegenwoordig nog een brief), naar de brievenbus lopen. Een online enquete scheelt een hoop papier en portokosten voor Fiets/Sanoma en ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat er dan meer respons is.
Ook wat negatief ben ik op anderen in dit topic, ten aanzien van de enqeute in de laatste fiets. Zelf heb ik nog geen tijd gehad om hem in te vullen, maar zal dat zeker gaan doen. Want ik vind dat als je dat niet doet je geen enkel recht hebt om te klagen over het blad of wat er ook mee te maken heeft. Alle ergenissen die ik ten aanzien van de redaktie heb, zal ik dus ook kenbaar maken dmv deze enquette. Dus degene die niet de moeite nemen om die paar blaadjes in te vullen wil ik verder niet meer horen klagen op dit forum, daar die gewoon niet serieus te nemen zijn.
Hé Scottwilko, natuurlijk heb je gelijk, als je de enquete niet invult dan heb je niets te klagen. Maar daar gaat het ook niet om. Toen ik de enquete zag, vond ik het in eerste instantie positief en zag een gelegenheid om wensen kenbaar te maken. Maar deze positieve gedachte verdween toch wel toen ik de laatste bladzijden met niet relevante vragen zag. Ik krijg dan meteen het gevoel dat ik niet serieus word genomen. En zoals je uit meerdere reacties kunt lezen, zullen veel mensen de enquete daarom niet invullen, een gemiste kans voor Fiets/Sanoma.
Zoals ik al eerder schreef, waarom niet online een enquete laten invullen? Voor veel mensen zal het nu een drempel zijn: toevallig geen enveloppen in huis (wie schrijft er tegenwoordig nog een brief), naar de brievenbus lopen. Een online enquete scheelt een hoop papier en portokosten voor Fiets/Sanoma en ik denk (weet eigenlijk wel zeker) dat er dan meer respons is.
-
- Forum-lid HC
Nog maar eens reklame maken voor de noodzaak van het invullen van de enquete. Indien de enqeute niet wordt ingevult zal er geen klacht behandelt worden over het blad en zal het blad waarschijnlijk blijven zoals het is. Kan ook nog erger als personen de enqeute invullen die een totaal ander idee hebben over het blad, (lees nog meer mtb nog meer advertenties of verzin zelf maar zoiets). Dus alleen door ons te laten horen dmv de enquete kan er iets aan de inhoud van het blad veranderen. En laten we dan ook gelijk met zijn allen afspreken dat we die laatste niet belangrijke bladzijden niet invullen. (maken we alleen geen kans op de prijs)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik weet van 1 forumlid dat ze een carbon tacx bidonhouder heeft gewonnen.
Less is bore