momentsleutel
Ik heb net nieuwe stuurpen gekocht en zou deze willen monteren. Nu ben ik op zoek naar een momentsleutel om dit te doen.; Waar kan ik deze halen en hoeveel kost dat ongeveer. Het mag aangedraaid worden tot max 5Nm hoeveel kg is dit?
5 Nm = 5 newton x meter, oftewel, als je een sleutel van een meter zou hebben, dan mag je er 5 Newton, oftewel ongeveer 0,5 kg "kracht" op uitoefenen. (Bij 10 cm dus 50 Newton, zeg maar 5 kg "kracht")
Overigens zou ik ook wel geinteresseerd zijn in een goedkope doch nauwkeurige momentsleutel. Iemand goede ervaringen met een bepaald merk? Hoe duur?
Overigens zou ik ook wel geinteresseerd zijn in een goedkope doch nauwkeurige momentsleutel. Iemand goede ervaringen met een bepaald merk? Hoe duur?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- leocuypers
- Forum-lid
www.elsware.nl en klik op gereedschap
ik heb hem ook voor dagelijks gebruik is hij zeker niet geschikt
maar voor af en toe een schroef aan te draaien is hij prima
ik heb hem ook voor dagelijks gebruik is hij zeker niet geschikt
maar voor af en toe een schroef aan te draaien is hij prima
Bij bike discount hebben ze een mooie van wurth is in mijn ogen dezelfde als van syntace alleen iets goedkoper.
kijk hier maar ff: http://www.bike-discount.de/www/mehrinf ... elID=10455
kijk hier maar ff: http://www.bike-discount.de/www/mehrinf ... elID=10455
"Try not. Do or do not......there is no try"
Gisteren is hier een Syntace 1-20 momentsleutel toegekomen:
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 03 Juni 2006
en die kan ik overnemen van je ?
Sorry Eric. Deze is voor BigM (hij was de eerste die ervoor mailde). Er komt binnenkort nog eentje toe en die zal normaal voor mezelf zijn.
Ik onthou alvast dat je interesse hebt, en tip je wel als er nog zo eentje komt.
en die kan ik overnemen van je ?
Sorry Eric. Deze is voor BigM (hij was de eerste die ervoor mailde). Er komt binnenkort nog eentje toe en die zal normaal voor mezelf zijn.
Ik onthou alvast dat je interesse hebt, en tip je wel als er nog zo eentje komt.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve