Enquete m.b.t. een mountainbike reis
Beste mountainbikers, Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeeronderzoek. Het onderzoek dat ik doe richt zich op de behoeftes van mountainbikers m.b.t. een outdoor (mountainbike) reis. Op basis van jullie antwoorden wordt er ook daadwerkelijk een reis georganiseerd. Het zou mij enorm helpen als jullie de volgende enquete even willen invullen: color=#800080http://www.studentenonderzoek.com/?qid=15262&ln=ned Alvast bedankt, Joeri
-
- Forum-lid HC
Ook gedaan, maar ik mis toch wel heel wat vragen, elk geval mis ik het vak met opmerkingen.
Mensen bedankt allemaal voor het invullen, jullie helpen me goed op weg...
ScottWilko: Je hebt inderdaad gelijk over de afwezigheid van een opmerkingen-veld. Als je belangrijke opmerkingen hebt, kun je ze ook hier posten. Dan zal ik dat zeker meenemen in mijn rapport.
Il Grasso: Ook jou opmerking verwerk ik in mijn verslag!
ScottWilko: Je hebt inderdaad gelijk over de afwezigheid van een opmerkingen-veld. Als je belangrijke opmerkingen hebt, kun je ze ook hier posten. Dan zal ik dat zeker meenemen in mijn rapport.
Il Grasso: Ook jou opmerking verwerk ik in mijn verslag!
Als je een lunchpakket bedoelt in de vorm van een bevoorrading ((aangepast) eten en drinken) halverwege de tocht is dat m.i. een goede aanvulling. Ik zeg bewust bevoorrading omdat je dan je eten/drinken niet zelf mee hoeft te nemen.
Stoppen bij een eetgelegenheid is natuurlijk ook een optie, al moet je al mountainbikend maar zien dat je een restaurant o.i.d. op je route vindt, dan wel de route aanpassen.
Stoppen bij een eetgelegenheid is natuurlijk ook een optie, al moet je al mountainbikend maar zien dat je een restaurant o.i.d. op je route vindt, dan wel de route aanpassen.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.