Vragen en discussies over fietstraining, sportvoeding en gezondheid

Voedingssupplementen?

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 21 sep 2006 21:11

Vlak voor je duurtraining aminozuren gaan eten heeft echt geen zin. Je lichaam doet er al veel langer dan een paar minuten over om het op te nemen.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

janw.f.
Forum-lid

janw.f. 23 sep 2006 01:40

Een forumlid merkte een tijd geleden op dat een aantal mensen op dit forum zich soms in alle anonimiteit denken te kunnen begeven. 
Soms blijkt ineens dat mensen hun tweede 'ik' op internet kunnen vinden. Op bijvoorbeeld forums slaan ze ineens toe. Vooral wanneer de gedachte bestaat dat we anoniem zijn: beledigen, kwetsen, persoonlijke frustraties afreageren en dergelijke blijken kennelijk ineens volstrekt normaal te zijn.
Zonder na te denken, kwakken zulke mensen van alles op het web, met alle gevolgen van dien....
Ze vergeten dan vaak dat forums en websites allerlei 'achtergrond'gegevens registreren. Zo worden IP-adressen bijvoorbeeld keurig op de achtergrond bijgehouden van mensen die iets posten, blijkens de voorwaarden van dit forum. Het is daarom ook geen probleem om mensen met dubbele accounts op te sporen... Dit is wat fiets erover zegt:
"Meerdere gebruikersnamen hanterenHet gebruik van meerdere namen is niet toegestaan, tenzij je toestemming vraagt aan de redactie. Bijvoorbeeld als je anoniem een probleem wilt voorleggen zonder dat andere forumbezoekers het onder je bestaande naam zien. Je kunt je aanvraag voor een tweede naam dan mailen naar de redactie. Mocht je zonder toestemming twee namen gebruiken, dan verwijderen we de tweede naam en krijg je hierover bericht. Bij misbruik kan je account en ip-adres worden geblokkeerd."
Tja, ik raak van beledigingen e.d. niet beïnvloed. Wel zie ik met verbazing bepaalde ontwikkelingen op dit forum aan. Echter kan ik mij voorstellen dat wanneer een bepaald forumlid gekrenkt wordt op de wijze zoals hier in dit topic, of in andere topics, gaat, dat dit voor hem of haar uitermate onaangenaam kan zijn.
Confucius (551-479 v.Chr.) zij ooit: "Doe een ander niets aan, dat jezelf ook niet wilt worden aangedaan"
Jouw opmerking Panschpieng "@CDV1, nagel op de kop treffen noem ik dat. Kan er niks meer aan toevoegen" heb ik zeer wel ter harte genomen. Grandioos! Je kunt nog een hoop van CDV1 leren. Prima dat je duidelijk laat blijken hoe je over mij denkt. Het is in ieder geval goed te weten hoe wij over elkaar denken.  
Tja en ik kan nog wel op wat onnozel commentaar reageren, ach, maar waarom zou ik me in vredes naam druk moeten maken. Dat is nergens voor nodig. Zoals een ander forumlid op dit forum het stelde: op onzin reageer je niet. En daarmee wilde ik mijn bericht afsluiten.

lazo
Forum-lid

lazo 24 sep 2006 10:12

Quoten: Origineel geplaatst door CDV1 op 20 September 2006

Addendum: Ooit al gehoord van het placebo-effect. STEL dat creatine niet zou werken, als gebruiker vindt van wel, dat is dat een enorm goede zaak voor zijn prestaties. En uiteindelijk is dat het doel van het nemen van supplementen, niet waar? Ziezo, doel bereikt. Of ben je daar niet van op de hoogte dat ze ook in ziekenhuizen placebo's toedienen om de patiënt sneller te laten genezen? De kracht van de geest is sterk, weet je.

Ik bezie dat niet als doping of zo maar ik vind,ik weet nu niet de leeftijd van iedereen hier,als je van jonge leeftijd al begint te expirimenteren met vloeibare creatine(wat wss helemaal niet schadelijk is)of andere producten dit niet kan, in da opzicht zullen der wel sommigen gelijk hebben.Op zich zijn producten zoals l-carnitine,creatine,vitaminen......... niet schadelijk maar iemand die zich voornamelijk met die zaken bezighoud op 'jonge' leeftijd zou die later niet eens durven verder gaan en straffer materiaal gaan gebruiken ?

flipper
Forum-lid

flipper 25 sep 2006 22:52

@ Jan W.F. typisch een reactie van jou. Omdat iemand 2 posts heeft, ga je er dadelijk van uit dat hij meerdere gebruikersnamen heeft en jou wilt aanvallen en dan ga je wat met regels schermen. Mss is het een kloon, mss niet. Ik ken hem in ieder geval niet, maar indien hij nieuw is, begroet je hem wel aanvallend.
Gebruikers van dezelfde computer maar een andere gebruikersnaam, wat ga je daarmee bewijzen? Niet elk gezin heeft een computer voor elk gezinslid, dus meerdere leden van het gezin (meerdere gebruikersnamen) gebruiken dezelfde pc (wat een horror).

cdv1
Forum-lid

cdv1 30 sep 2006 14:10

Quote: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 22 September 2006
Een forumlid merkte een tijd geleden op dat een aantal mensen op dit forum zich soms in alle anonimiteit denken te kunnen begeven. Soms blijkt ineens dat mensen hun tweede 'ik' op internet kunnen vinden. Op bijvoorbeeld forums slaan ze ineens toe. Vooral wanneer de gedachte bestaat dat we anoniem zijn: beledigen, kwetsen, persoonlijke frustraties afreageren en dergelijke blijken kennelijk ineens volstrekt normaal te zijn. Zonder na te denken, kwakken zulke mensen van alles op het web, met alle gevolgen van dien....Ze vergeten dan vaak dat forums en websites allerlei 'achtergrond'gegevens registreren. Zo worden IP-adressen bijvoorbeeld keurig op de achtergrond bijgehouden van mensen die iets posten, blijkens de voorwaarden van dit forum. Het is daarom ook geen probleem om mensen met dubbele accounts op te sporen... Dit is wat fiets erover zegt: "Meerdere gebruikersnamen hanteren
Het gebruik van meerdere namen is niet toegestaan, tenzij je toestemming vraagt aan de redactie. Bijvoorbeeld als je anoniem een probleem wilt voorleggen zonder dat andere forumbezoekers het onder je bestaande naam zien. Je kunt je aanvraag voor een tweede naam dan mailen naar de redactie. Mocht je zonder toestemming twee namen gebruiken, dan verwijderen we de tweede naam en krijg je hierover bericht. Bij misbruik kan je account en ip-adres worden geblokkeerd."Tja, ik raak van beledigingen e.d. niet beïnvloed. Wel zie ik met verbazing bepaalde ontwikkelingen op dit forum aan. Echter kan ik mij voorstellen dat wanneer een bepaald forumlid gekrenkt wordt op de wijze zoals hier in dit topic, of in andere topics, gaat, dat dit voor hem of haar uitermate onaangenaam kan zijn. Confucius (551-479 v.Chr.) zij ooit: "Doe een ander niets aan, dat jezelf ook niet wilt worden aangedaan"Jouw opmerking Panschpieng "@CDV1, nagel op de kop treffen noem ik dat. Kan er niks meer aan toevoegen" heb ik zeer wel ter harte genomen. Grandioos! Je kunt nog een hoop van CDV1 leren. Prima dat je duidelijk laat blijken hoe je over mij denkt. Het is in ieder geval goed te weten hoe wij over elkaar denken. Tja en ik kan nog wel op wat onnozel commentaar reageren, ach, maar waarom zou ik me in vredes naam druk moeten maken. Dat is nergens voor nodig. Zoals een ander forumlid op dit forum het stelde: op onzin reageer je niet. En daarmee wilde ik mijn bericht afsluiten.

Lieverd, check mijn IP en vergelijk met de andere user... Dank.

pietalala
Forum-lid

pietalala 30 sep 2006 22:29

Pound....
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>

Plaats reactie