Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Hoe Tevreden over je FM ???

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 27 jun 2008 18:46

Samenvattend lijkt het er dus op dat de fout ligt bij de vervoerder GLS.

dieseltje
Forum-lid

dieseltje 27 jun 2008 23:30

Nog een leuk voorvalletje met GLS. Had een autostoeltje bestelt van een duitse internetshop maar het duurde op gegeven moment wel erg lang. Na bellen en mailen met GLS kwam men erachter dat het pakketje naar Noorwegen was gestuurd. Ach Noorwegen begint net als Niederlande met een N dus kan gebeuren. Toen het verzoek aan de klantenservice om het pakketje zo snel mogelijk af te leveren bij mijn bedrijf i.v.m. vakantie zodat het niet nog langer ging duren en mijn oudste zoon nog voor het behalen van zijn rijbewijs van zijn autostoeltje gebruik kan maken. Toen werd mij gemeld dat "het pakketje eerst "laut vorschrift" moest worden geretourneerd aan de afzender??? Deze heeft vervolgens het pakketje maar met de DPD gestuurd en het was binnen 2 dagen ontvangen.
No pain no gain, no guts no glory!

dc
Forum-lid

dc 27 jun 2008 23:47

Amsterdam Betondorp: Ger Hermans is absoluut een heel erg goede Race-fietsenmaker.

Een erg sympathiek vent, hij kan veel regelen... en als hij het niet kan is hij niet aleen eerlijk, hij zal je niet zomaar omlullen naar iets wat hij wel verkoopt. Ook sympathiek: toen ik eens een (vakantie)fiets bij een andere fietsenboer moest kopen kon hij me direct aangeven bij wie ik zijn moest... dat heb ik wel anders ervaren (zure gezichten en norsheid als ze zien dat er geen euro te halen is).

Nadelen? Het is een kleine zaak, dus als je iets "exotisch" wil moet je bereid zijn een paar weken te wachten. Email doet hij volgens mij niet aan^^, dus als je wat wil weten moet je gewoon regelmatig langskomen en hem vragen hoe het met de bestelling staat. Als je daar rekening mee houd is het geen enkel probleem :) Bovendien een prima excuus om ff wat te kleppen over bijvoorbeeld de vuelta of de plaatselijke hard-rijders ^^

Ger is gewoon nog een gemoedelijke zaak, een vakman voor een meer dan redelijke prijs.

kaj1500
Forum-lid

kaj1500 27 jun 2008 23:59

http://www.moosehead.nl/shop/index.htm
haha leipe site zeg!! meteen toegevoegd aan favorieten:D
Jens Voigt has four heart rate training zones: anger, rage, fury and breakaway.

jibb
Forum-lid

jibb 28 jun 2008 00:37

mpol schreef:Nou nou, wat een reacties :).
Ik heb vanmorgen gemaild met GLS, blijkt dat het pakketje voor 2 kg bij hun in de boeken staat. Ik neem aan dat de 1600gr dan wel klopt, en dat het niet 500gr is. Feit blijft dat tussen de weging en bezorging iets mis is gegaan, en dat is volgens mij de verantwoording van Derks.

Hoe het precies zit bij GLS weet ik niet, wat ik wel weet is dat zowel TNT als DHL een minimum gewicht aanhouden voor pakketjes van een bepaald volume. Bij DHL was het zo dat ongeacht het gewicht de pakketjes standaard 1,5 kilo wogen op de vrachtbon en in het systeem dit gebasseerd op het volume wat ze innemen in de auto.

Het zou daarom best kunnen zijn dat ook GLS met een gelijksoortig systeem werkt. Het gros van de pakketvervoerders kijkt namelijk zijdelings naar het gewicht en meer naar het volume van het pakket. Dat GLS 2 kilo heeft staan wil dus niet direct zeggen dat het pakket ook daadwerkelijk die 2 kilo heeft gewogen het kan best zijn dat het pakket 500 gram woog en op basis van het volume in de 2 kilo klasse terecht kwam.
Dat is geen geel! Dit is geel!

michelvd
Forum-lid

michelvd 28 jun 2008 00:51

GastheerG schreef:
mike biker schreef:Geweldig, die website. Wat had die sitebouwer gerookt??
Ik moest ook wel even terugdenken aan het popconcert in het Kralingsebos waar iedereen knetter stoned madeliefjes zat te rijgen.
Ik heb een collega met een "Ger" en die is daar uitermate over tevreden. Hij woont daar ook in de buurt.

marijn_
Forum-lid

marijn_ 28 jun 2008 03:10

GastheerG schreef: Ik moest ook wel even terugdenken aan het popconcert in het Kralingsebos waar iedereen knetter stoned madeliefjes zat te rijgen.

Quote van de week! :)
Cube Attempt \'08 .. Bell Sweep R .. Shimano R085

soffatti
Forum-lid

soffatti 07 aug 2008 23:38

Vanavond een zeer slechte ervaring met Van Hoeijen in Amersfoort.
Ik was vanavond wat aan het sleutelen aan mijn racefiets en had wat onderdeeltjes nodig. Van Hoeijen is de enigste FM bij mij in de buurt die op donderdagavond open is.
Voordat ik er heen ging even gebeld of ze de onderdelen ,die ik nodig had, op voorraad hadden liggen. Ja hoor geen probleem klonk het aan de telefoon.
In de auto gestapt en binnen half uurtje stond ik in de winkel.
Maar toen kwam het; nee dat hadden ze allemaal niet blablabla maar het was wel bestelbaar ...
Ja, daar had ik niet apart voor gebeld voordat ik langs ging bij de winkel.

Bij Van Hoeijen komt ik niet meer. :(

quarante
Forum-lid

quarante 07 okt 2008 19:39

Frans Thijs Wielerspeciaalzaak in Vierlingsbeek, zeer tevreden over. Frans zelf en z'n zoon(s?) hebben mij geholpen. Ik kreeg een mooi bedrag terug voor m'n inruil, daarbij hebben ze me ook uitgebreid opgemeten en gaan de nieuwe fiets helemaal op mij afstellen, in tegenstelling tot de zaak waar ik m'n eerste fiets heb gehaald, in Bunde. Ook kreeg ik bij aankoop van m'n schoenen de schoenplaatjes gratis. En eerlijk advies, niet commercieel waardoor het advies gewoon eerlijk aanvoelt.
Ik ga er in de toekomst voor al m'n reparaties, kleine onderdelen, kleding en verzorgingsproducten. Grote onderdelen, zoals bv. nieuwe wielen of een nieuw zadel haal ik toch gewoon bij Salden, veel keuze en soms lagere prijzen omdat ze veel inkopen. Wel mindere service omdat het vaak druk is, wat ook weer logisch is.

Volgens de zoekfunctie was er op dit forum nog nooit over Frans Thijs W.speciaalzaak één woord gerept. Jammer.

deboefvanparma
Forum-lid

deboefvanparma 07 okt 2008 20:19

Quarante schreef:Frans Thijs Wielerspeciaalzaak in Vierlingsbeek, zeer tevreden over. Frans zelf en z'n zoon(s?) hebben mij geholpen. Ik kreeg een mooi bedrag terug voor m'n inruil, daarbij hebben ze me ook uitgebreid opgemeten en gaan de nieuwe fiets helemaal op mij afstellen, in tegenstelling tot de zaak waar ik m'n eerste fiets heb gehaald, in Bunde. Ook kreeg ik bij aankoop van m'n schoenen de schoenplaatjes gratis. En eerlijk advies, niet commercieel waardoor het advies gewoon eerlijk aanvoelt.
Ik ga er in de toekomst voor al m'n reparaties, kleine onderdelen, kleding en verzorgingsproducten. Grote onderdelen, zoals bv. nieuwe wielen of een nieuw zadel haal ik toch gewoon bij Salden, veel keuze en soms lagere prijzen omdat ze veel inkopen. Wel mindere service omdat het vaak druk is, wat ook weer logisch is.

Volgens de zoekfunctie was er op dit forum nog nooit over Frans Thijs W.speciaalzaak één woord gerept. Jammer.

Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met je FM. Wat ik dan niet begrijp, is dat je dan niet alles bij hem koopt. De platitude: Een goede relatie met je FM is belangrijk. Als je jouw fiets bij hem binnen brengt en hij ziet dat je een paar nieuwe wielen hebt zal hij dat als een verstoring ervaren van de relatie met jou. Ook hij kent de prijzen bij b.v. Salden, dus als je nieuwe wielen wilt aanschaffen, zou ik eerst met je FM gaan praten of hij ook aan die prijs kan komen. Geef hem ten minste een kans.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit

quarante
Forum-lid

quarante 08 okt 2008 00:25

@ de boef van parma,

Als je je hobby moet bekostigen met een bijbaantje van 4 a 5 euro per uur, en ik kan iets ergens veel goedkoper krijgen, dan kan me de kans op een verstoorde relatie met de FM echt even gestolen worden. Uiteraard altijd even informeren, ik begrijp wat je bedoelt maar ik hoop dat je mij ook begrijpt:)

Plaats reactie