Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!
-
maurice
- Forum-lid
maurice
18 feb 2008 21:16
Jappo schreef:
Ik rijd ook op een CAAD5 Super fiets hè! Ik heb hem in rood!
En ik heb een Caad 9 in brushhhhhhhhhhhhh (he, hij is al voorbij!)
Niets is wat het lijkt..
-
voordelol
- Forum-lid
voordelol
21 feb 2008 01:14
jajajajajajajajajajaja...aaaaaa
ik heb 'm!!!
m'n hagelnieuwe blauw/zwarte Synapse SL Carbon mét Ultegra
zitten, honderd meter rijden.. en het past als gegoten... jummie!
en nou rijden..
Cannondale F 800 XT
Cannondale Synapse Carbon SL Ultegra SL
Haro SR 24
-
bigm
- Forum-lid
bigm
21 feb 2008 01:22
@lvgh hele mooie fiets met prachtige wielen
-
maurice
- Forum-lid
maurice
21 feb 2008 18:48
Voordelol schreef:jajajajajajajajajajaja...aaaaaa
ik heb 'm!!!
m'n hagelnieuwe blauw/zwarte Synapse SL Carbon mét Ultegra
zitten, honderd meter rijden.. en het past als gegoten... jummie!
en nou rijden..
Foto!
Niets is wat het lijkt..
-
chaingang
- Forum-lid
chaingang
23 feb 2008 09:50
@LVGH, gave wielen in uw CAAD5 zeg. Staan mooi bij het geheel. Hiermee ga je kilometers afmalen alsof het niets is.
)
En gisteren was het dus de 22ste! Normaal gezien zou m'n nieuwe SuperSix frame arriveren bij m'n FM. Maar had de voorbije week al zo een voorgevoel dat dit niet het geval zou zijn. En mijn voorgevoel was dus juist.
( Had ik dit maar met de Lotto ook. Maar niet getreurd, geduld is een mooie deugd. Dan zal het voor volgende week worden zekers. Of de week daarachter. Of daarachter ;o) M'n geduld en wachten zullen in ieder geval beloond worden. Daar ben ik nu zeker van!
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
-
sharkman113
- Forum-lid HC
sharkman113
23 feb 2008 10:01
Als je een witte super six besteld hebt kan dit misschien nog iets langer duren. Kleur wordt iets gewijzigd om houdbaarder te zijn (en de witte kleur verkoopt behoorlijk goed)
-
chaingang
- Forum-lid
chaingang
23 feb 2008 10:07
Sharkman 1 schreef:Als je een witte super six besteld hebt kan dit misschien nog iets langer duren. Kleur wordt iets gewijzigd om houdbaarder te zijn (en de witte kleur verkoopt behoorlijk goed)
Had m'n FM ook al gezegd. Er waren problemen met de kleur die nu lichtjes gewijzigd zou zijn. Alleen een echte kenner zou het verschil zien. Als ik hem maar tegen eind maart heb. Heb dan een weekje verlof. Kan ik een hele week genieten van al dit moois. ;o)
-
chaingang
- Forum-lid
chaingang
01 mar 2008 10:06
Sharkman 1 schreef:Als je een witte super six besteld hebt kan dit misschien nog iets langer duren. Kleur wordt iets gewijzigd om houdbaarder te zijn (en de witte kleur verkoopt behoorlijk goed)
Je hebt idd gelijk Sharkman. Dat de kleur iets gewijzigd gaat worden wisten we al. Maar gisteren heb ik een mail gekregen van m'n FM met de melding dat het frame ten vroegste begin april geleverd gaat/kan worden.
((
Grrrrrrrrrr, daar gaat m'n weekje verlof met m'n nieuwe liefde. Er zal niets opzitten van nog wat geduld op te brengen voor ik van dit moois kan gaan genieten. Positieve noot aan dit negatieve bericht, tegen dat ik hem daadwerkelijk heb zitten we al in de lente en hebben we het smerigste weer achter de rug. En als je een Ferrari besteld moet je nog langer wachten. ;o)
-
mountainsurf
- Forum-lid
mountainsurf
18 mar 2008 13:41
LVGH schreef:Even een snel plaatje van vandaag met m'n nieuwe wielen. Andere verandering is een nieuwe iets langere stuurpen met een andere hoek, Thomson X2 ipv Oval R700. Betere foto's komen nog.
hoe rijden die wielen
zien er wel prachtig uit
(zien de letters op frame grijs of wit )
all we do is surf(real surfing)and ride the bike
-
lvgh
- Forum-lid HC
lvgh
18 mar 2008 14:21
Ik kan er nog niet veel over zeggen, als het wat beter weer wordt kan ik ze uitgebreider aan de tand voelen en dan zal ik tzt mijn ervaringen posten; een wielset die bij wijze van spreken maar één rit lekker rijdt is ook niks waard natuurlijk
De letters op het frame zijn wit.
-
revolution
- Forum-lid
revolution
20 mar 2008 17:31
update; mijn system six met lightweights. Wachtend op mooi weer. Nog maar 1 keer met deze wielen gefietst.
Revolution