bontempi56 schreef:Het was de bedoeling dat ik vanmiddag mijn nieuwe fiets ging ophalen bij knoops in mierlo,had er een colnago gereserveerd.Toen ik binnenkwam viel mijn oog direct op een cannondale caad9 team replica ik was gelijk verkocht.De heer knoops gevraagd of ik niet de cannondale kon meenemen in plaats van de colnago geen probleem was de reactie even overleggen wat er op moest cq veranderd worden dat werden het zadel nu een fizik arione wit speedplay pedalen wit en 2 fsa carbon k force bidonhouders en een nieuw wit stuurlintje fizik allemaal geen probleem zadel werd meteen gemonteerd evenals de speedplays bidonhouders en lintje doe ik zelf vandaag nog ff maw binnen een uur stond ik buiten met mijn nieuwe trots een schitterende caad9 cannondale team replica.
Foto is van de cannondale site en de foto's hoe ie nu is of word moet ik nog maken maar komen zo snel mogelijk.Fiets is afgemonteerd met de nieuwe shimano ultegra fulcrum 7 wielen die ik ga vervangen in het voorjaar en met fsa spulletjes.
Mvg John.
Prachtige fiets John.
Probeer hem zelf al een tijdje eens live te zien, zonder succes tot nu toe...
Heb ook de indruk dat de Fulcrum7 gebruikt is om de prijs nog redelijk te houden.
Door welke wielen wou je ze later vervangen ?