LVGH schreef:Hoeveel spacers heb je op je CAAD5? Uiteraard is een Synapse ook geschikt voor jouw doel maar als je diep genoeg kunt zitten zou ik toch eerder voor de uitstraling van een Supersix vallen. Het begrip "comfort" in zulke frames wordt vooral toegeschreven aan de zithouding, bij de Synapse kun je meer rechtop zitten. Ik denk dat het comfortverschil als gevolg van het frame(materiaal) zelf erg klein is. Maar ik ben wel benieuwd wat anderen/ervaringsdeskundigen hiervan denken.
3 cm spacers op mijn caad5.
Ik vraag me gewoon af of je op een toertocht van bv. 150 a 200 km. net zoveel comfort hebt dan een synapse.
Ik heb geen idee hoe het gaat als je een testrit maakt via een FM. Die laten je denk ik geen uren rijden. Eerder een rondje om de kerk denk ik.
Na rondbellen kwam ik ook erachter dat de ene cannondale ze op vooraad heeft.
Rijwielpaleis bilthoven bv. heeft ze op voorraad, maar de voor mij dichtbijzijde dealer (wormer) had het over een levertijd van 4 weken en eentje in amsterdam (lohman) had het over een week.
Als je puur op de theorie van comfort afgaat , zou je zeggen. Klaar de synapse (hoewel ik me afvraag wat nu precies het verschil tussen de ultegra en de hi-mod). Scheelt het veel >
De synapse hi-mod is nog net betaalbaar maar een superix hi-mod helaas niet.