CSC stuur / stuurpen
Weet iemand van jullie met welk stuur Ivan Basso rijdt? Ik denk zelf aan het FSA Energy T stuur. Hebben jullie ook een idee hoe stijf het stuur is (in vergelijk met de sturen die afgelopen maand bij Fiets getest zijn)? Mij staat de classieke bocht erg aan...
-
- Forum-lid
Ja, ik ben er zeer tevreden over... zeer stijf en goede vorm om stevig vast te houden. Davitamon lotto rijd ook met deze sturen en stuurpennen.
-
- Forum-lid
ik heb mijn stuur 60 euro betaald en m'n stuurpen 110 euro.
-
- Forum-lid
en stuurpen is OS 115.
Quoten: Origineel geplaatst door XLR8R op 14 Juni 2006
ik heb de stuurpen te koop in 120mm heel kort mee gefietst maar stap over op zipp mail maar ff
120 MM is dat lang of kort ik heb geen idee ben op zoek naar een kortere pen ...ik zal vanavond eens meten
ik heb de stuurpen te koop in 120mm heel kort mee gefietst maar stap over op zipp mail maar ff
120 MM is dat lang of kort ik heb geen idee ben op zoek naar een kortere pen ...ik zal vanavond eens meten
No I'm not big headed my head is just big
Sorry voor mijn wat late reactie.
Volgens mij is 120mm een normale maat
Het is de 2006 uitvoering met carbonkapje met witte FSA letters en het extra freeswerk binnenin de stuurpen en uitwendig.
100 is kort 140 is lang
Volgens mij is 120mm een normale maat
Het is de 2006 uitvoering met carbonkapje met witte FSA letters en het extra freeswerk binnenin de stuurpen en uitwendig.
100 is kort 140 is lang
pas op! paaltje!