Quote: Origineel geplaatst door laser op 25 Mei 2006
Grappig om te zien dat cervelo nu ineens zeer populair aan het worden is, oa. doordat er een zeer goede ronderenner opfietst. Net als bij trek ongeveer 6 jaar terug.
Who cares?
Cervélo
Quote: Origineel geplaatst door RobertG op 25 Mei 2006
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 Mei 2006Quoten: Origineel geplaatst door RobertG op 25 Mei 2006 Kan mij iemand vertellen hoe ik foto's op deze site kan zetten zodat ik deze met jullie kan delen? Ik heb namelijk ook een cervelo soloist en ik vindt het een van de beste fietsen op de markt.
Zie topic hoe een plaatje op het forum plaatsen? Bedankt Casran.
Wat een prachtige fiets zeg! Een streling voor het oog. De bandjes vind ik ook mooi! Proficiat.
Een enkel puntje van kritiek zijn de bidonhouders. Een mooi carbon model zou niet misstaan.
Veel plezier ermee...
Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 25 Mei 2006Quoten: Origineel geplaatst door RobertG op 25 Mei 2006 Kan mij iemand vertellen hoe ik foto's op deze site kan zetten zodat ik deze met jullie kan delen? Ik heb namelijk ook een cervelo soloist en ik vindt het een van de beste fietsen op de markt.
Zie topic hoe een plaatje op het forum plaatsen? Bedankt Casran.
Wat een prachtige fiets zeg! Een streling voor het oog. De bandjes vind ik ook mooi! Proficiat.
Een enkel puntje van kritiek zijn de bidonhouders. Een mooi carbon model zou niet misstaan.
Veel plezier ermee...
Quoten: Origineel geplaatst door laser op 25 Mei 2006
Grappig om te zien dat cervelo nu ineens zeer populair aan het worden is, oa. doordat er een zeer goede ronderenner opfietst. Net als bij trek ongeveer 6 jaar terug.
ja sponsoring van een goed team werpt zijn vruchten af
ja sponsoring van een goed team werpt zijn vruchten af
Zijn inderdaad zonder meer goede fietsen maar 90 van de verkopen worden bepaald door waar de grote jongens op rijden. Ik bouw al meer dan 20 jaar fietsen en heb merken groot zien worden met topmateriaal, maar ook met absolute bagger. Zo lang als de profs erop reden verkocht het goed daarna......
Om een voorbeeld te geven Raleigh had niet eens een eigen raceframe toen ze met sponsering begonnen maar reeds in het eerste jaar verkochten de matige frames al super.
Om een voorbeeld te geven Raleigh had niet eens een eigen raceframe toen ze met sponsering begonnen maar reeds in het eerste jaar verkochten de matige frames al super.
-
- Forum-lid
Ik heb hier maar 1 woord voor.
PRACHTIG!!
Die wil ik ook. Waare het niet dat ze te klein zijn woor mij
PRACHTIG!!
Die wil ik ook. Waare het niet dat ze te klein zijn woor mij
Excuse me while I kiss the sky
Heb een Soloist team frame gereseveerd bij S-Tec sports, ze hebben em op voorraad, en ga em de 10e halen. kan bijna niet wachten!
zal tzt ook foto's plaatsen...
mzl
Evert
zal tzt ook foto's plaatsen...
mzl
Evert
http://farm1.static.flickr.com/92/23265 ... 32.jpg?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;