Het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat (haha)
Ik ga er vanavond nog om in Goes, morgenvroeg gaat hij dan weer naar mijn eigen FM om hem af te bouwen.
Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
scale20 schreef:Jedi-sports duitsland.
Zij hebben red groep leverbaar uit stock (wel enkel in compact)
Zij kunnen ook de cervelo SLC-SL leveren in elke maat uit voorraad, dit was in belgie ook een probleem, levertijd was hier +- 12 weken, daarom gekocht in duitsland bij jedi sports/
C a s r a n schreef:scale20 schreef:Jedi-sports duitsland.
Zij hebben red groep leverbaar uit stock (wel enkel in compact)
Zij kunnen ook de cervelo SLC-SL leveren in elke maat uit voorraad, dit was in belgie ook een probleem, levertijd was hier +- 12 weken, daarom gekocht in duitsland bij jedi sports/
Dan ga je je heel erg moeten haasten, want die shop heeft maar 3 Red groepen binnen gekregen![]()
21st-century schreef:Toch nog een kleine tegenslag met mijn soloist carbon, bij het uitpakken van de enorme grote doos bleek er helaas geen zadelpen bij te zitten. (HenkV komt je wel bekend voor zeker) Er zat overigens wel een zadel bij (SMP) maar bij mij komt er een selle italia flite op. Nog even geduld dus en even wachten tot veltec de zadelpen opstuurt. Morgen breng ik de SLC wel naar mijn eigen FM zodat hij hem verder af kan maken. De foto`s volgen dus later !!
Vannacht blijft de Cervélo dus een nachtje slapen (het vrouwtje mag op de logeerkamer![]()
)