Amclassic-fan schreef:Maar die dingen van BTP zijn niet van rubber, maar van foam. Ze moeten worden vast gelijmd en ze scheuren ook nog heel snel. Ik zou dan eerder gaan voor de rubbers van Grab the hüdz, dat is een veel beter product. En daarnaast waarschijnlijk ook nog een stuk makkelijker te krijgen, want BTP levert altijd zeer slecht.
De Sram hoods zijn niet uit hetzelfde materiaal als de vorige, Amclassic-fan. Zijn geen foams. Ik krijg er binnenkort van BTP, zal eens zien.
Aan de originele Sram witte is niet eenvoudig aan te geraken (sja, Sram en leveringen de laatste tijd, 't is bijna zoals Campa!). Heb er vanuit Engeland een set gekregen.
Cervelootje schreef:Yep! 2 maal gescheurd! I´m a little bit worried too. Maar goed het zal wel toeval geweest zijn
net als het feit dat er geen CSCrenner meer op rijdt) Heb hierover al een vraag neergelegd bij G. Vroomen en ik wacht nog op antwoord. Maar ik hou jullie wel op de hoogte hiervan.
Ik hoor die vraag af en toe terugkeren: waarom rijdt CSC niet op SLC-SL en R3SL voor het moment? Sja, omdat er eenvoudigweg geen nood aan is met de huidige koersen!
Trek heeft ook altijd verschillende frames, en de lichtste zie je pas opduiken in de bergetappes van de Giro en Tour (Armstrong begon de TdF bv. nooit op de 5900, wel de 5500), als het er echt toe doet.