Fiets Magazine nr. 5-2025 (incl. de zomer special) is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
japie carbon schreef:je derraileur maakt een vrije beweging.
Dat is volgens mij niet helemaal waar, want de derraileurs van shimano en campa hebben (volgens mij) een andere slag.
maus_1990 schreef:japie carbon schreef:je derraileur maakt een vrije beweging.
Dat is volgens mij niet helemaal waar, want de derraileurs van shimano en campa hebben (volgens mij) een andere slag.
Waar denk jij dat die slag vandaan komt!? volgens mij trekt je shifter een alu kabel oid aan waardoor jou derraileur zich verplaatst... Kortom als jij een tand opschakeld trekt jou shifter de kabel voor een bepaalde lengte aan ( bij Shimano is dat overal hetzelfde en bij campa zit er dacht ik wat afwisseling in om uitwisseling met shimano te voorkomen) dus maakt jou derraileur die beweging ook naar binnen of naar buiten
BigM schreef:mooie fiets jurgen en kan me helemaal vinden in de keuze voor de campa shifters ipv de shimano ,ik had ook op de vorige fiets ook alles shimano met campa shifters
Daveke schreef:@ Cervelootje:
Wat was er aan het handje in Deurne..?
Ik zag je nogal gauw langs de kant staan met die nette SLC-SL?