-Divo- schreef:Tja voor een fabrikant die zo prat gaat op z'n technologische input in het ontwikkelen van fietsen vind ik dit hele verhaal op z'n zachts gezegd een blamage.
Fouten kunnen gebeuren. Geldt ook voor auto's e.d. Daar kan Sharkman waarschijnlijk beter een aantal voorbeelden van geven. Onzin arguent dus.
Zovele merken hebben geen eigen vork. Het wiel moet je niet TE vaak opnieuw uitvinden. Niks met Marketing te maken. Efficientie van productie/ontwikkeling.-Divo- schreef: Blijkbaar zijn ze beter in marketing dan in techniek.
Vreemd ook dat ze zelf geen goede vork hebben kunnen ontwikkelen..
Als je beschuldigd dan wel met concrete bewijzen komen. Dit is Telegraaf 'nieuws'.-Divo- schreef: Overigens is dit ook niet de eerste recall van één van hun producten.
Het is een WOLF vork die door WOLF geproduceerd wordt. Zulke kleine deficienties (12 op 5800) kan Cervelo moeilijk zelf vaststellen."Cervelo uses the best design tools, they even develop some of their own software for carbon lay-up analysis, but most importantly we have the best engineers using those tools."
Kritiek mag maar het gaat als een kip zonder kop.-Divo- schreef: Wil de Cervelo's niet teveel afzeiken want ik reed er nooit een maar ik zie vooral een massaproduct wat flink gehyped in de markt is gezet. .
Dat lijkt mee te vallen aangezien Vroomen zelf zich op dit Forum met de zaak bemoeit.-Divo- schreef: Lijkt mij toch een stuk efficienter dan al jullie individuele acties.
En nee. Ik heb totaal geen belangen in Cervelo.
Zorro