C a s r a n schreef:devoorzitter schreef:kom op jongens: get a life, ga fietsen!
I have a life...
Doe er dan iets mee en lees. Je reactie is toch echt wel een beetje overdreven. Ik/litespeed/daveke schreven dat je Cervello meer promoot nu dan bv Kuota. Er staat nergens dat het Absurt veel en absoluut overdreven is! Natuurlijk promoot je dat Ik zal ook altijd iets positiefs melden over oakley en niet over rudy project. Why? Omdat mn kamer vol ligt met plastic van the big O.
Het is gewoon zo dat je nu veel cervelo's verslijt en je daar goed en uitgebreid verslag over doet. In de tijd dat je voor Kuota werkte (vdbparts dan) en er ook door gesponserd werd was de Kha, Kom en weet ik het wat uitermate populair bij the ww of the year 2005.
Ook ik lees op wt de ombouw van de merkcxen van Vino ed maar dat maakt toch niks uit. Ik lees dagelijks meerdere forums.
Klaar uit. Neem het niet zo.
Over Cervelo. Conclusie mag nu toch wel zijn dat de frames technisch prima in orde zijn. Net als de topframes van scott, canyon en giant. In de prijsklasse koop je namelijk niets slechts en dat mag je ook wel verwachten. Je mag ook concluderen dat de pr afdeling van cervelo net zo groot is als de technische staff (Qoute speric: Cervelo heeft meer technisch personeel als frames, nogal wiedes)
En dat de Pr afdeling zn zaakjes heel goed op orde heeft. De frames rollen als zoete broodjes in china van de band. En echt niet alleen vanwege de techniek. Ow zo velen hebben een cervelo omdat ze hem kennen van TV, CSC en uit de winkel. Ze willen een goed frame en die spreekt aan. Spin is ook goed en kennen maar weinigen. Die mensen kopen echt niet omdat ze op internet naar het geometry verhaal van Gerard hebben gekeken. En dat weet jij ook Eric, je verkoopt ze no ta bene. En verkoop maakt geld en daar gaat het tenslotte allemaal om.
Dus, De frames zijn goed, de PR is goed en over 3 jaar zijn de frames nog steeds goed, de pr ook maar dat van een ander merk beter en dan worden die het meest gegeten. Life is simple.