Cervélo
cervelo p1
Cervelo heeft de p2sl ook een nieuwe kleur en naam gegeven.
als je googlet kom je alsm eerste bovenstaande link tegen. Als je gewwon naar de cervelo-site gaat, kan ik m niet vinden. In de Amerikaanse webshops kost ie rond $1750,-.
Ik vind het niet echt een mooi kleurenschema. Alles beter dan de gele versie van vorig jaar, maar dan nog. Ik zag trouwens ook nog een p2c waar het rood door blauw was vervangen:
cervelo p2c blauw/grijs
Ook niet echt mooi.
Cervelo heeft de p2sl ook een nieuwe kleur en naam gegeven.
als je googlet kom je alsm eerste bovenstaande link tegen. Als je gewwon naar de cervelo-site gaat, kan ik m niet vinden. In de Amerikaanse webshops kost ie rond $1750,-.
Ik vind het niet echt een mooi kleurenschema. Alles beter dan de gele versie van vorig jaar, maar dan nog. Ik zag trouwens ook nog een p2c waar het rood door blauw was vervangen:
cervelo p2c blauw/grijs
Ook niet echt mooi.
-
- Forum-lid
fizik schreef:Ach, het zijn toch Ksyrium Elite wielen? Dat voldoet prima. Lekker een poos fietsen, je bankrekening spekken en t.z.t. komt er dan vanzelf een mooi setje wielen bij.
Idd zo heb ik ook geredeneerd. Ik had die ksyriums gewoon nog liggen (splinternieuw). Dus voorlopig zeker goed genoeg. Nu terug effe sparen en dan een mooi setje wielen erin. Mss met hoge velgen...
De stuurpen is een 110mm. Ik ga ze wellicht gaan wisselen voor een 100mm.
Daarnet de groep wat fijner afgesteld en dat belooft veel goeds! Het schakelen gaat als niks. Ik rijd momenteel met Ultegra, toch ook zeer goed, maar het verschil is immens. Volgende week voor de eerste keer ermee op de weg en dan zal ik hier zeker mijn bevindingen posten!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Amclassic-fan schreef:Nee, maar wel met de afstand van je zadel tot je stuur.
Dat is dus wat ik bedoelde met reach.
Er zijn natuurlijk meerdere theorieen op dit gebied dus ik ga verder geen verhalen ophangen wat ik ideaal vind, maar lukraak constateren dat het een of het ander niet goed afgesteld staat slaat natuurlijk nergens op
-
- Forum-lid HC
Misschien doet Kevin wel aan Triathlon en heeft hij zijn zadel naar voren gezet om met de zelfde heuphoek dieper te kunnen zitten?
Reed Tafi hier op een C40/C50? Of had ik de vraag in het Colnago topic moeten stellen...
[img=http://www.ileach.co.uk/post/2005/colna ... p/tafi.jpg]
[img=http://www.ileach.co.uk/post/2005/colna ... p/tafi.jpg]