Cervélo
Even jullie mening:
Binnenkort ga ik een S1 opbouwen met Campa Centaur carbon, Cinelli Neo stuur+stuurpen.
Nu heb ik niet zo goed een idee wat ik aan wielen er onder moet zetten. Ik zat te denken aan de Vuelta Superlites 20/20 spaken, omdat ik die onwijs mooi vind. Misschien ook nog wat aero voordeel door de hoge velg, maar ook erg zwaar. Zijn er in de prijsklasse rond 250eu, MAX 300eu, nog andere wielen waarvan jullie vinden dat ik daar ook naar moet kijken?
Binnenkort ga ik een S1 opbouwen met Campa Centaur carbon, Cinelli Neo stuur+stuurpen.
Nu heb ik niet zo goed een idee wat ik aan wielen er onder moet zetten. Ik zat te denken aan de Vuelta Superlites 20/20 spaken, omdat ik die onwijs mooi vind. Misschien ook nog wat aero voordeel door de hoge velg, maar ook erg zwaar. Zijn er in de prijsklasse rond 250eu, MAX 300eu, nog andere wielen waarvan jullie vinden dat ik daar ook naar moet kijken?
-
- Forum-lid
fulcrum racing 3 kosten 319 euro bij salden. beter wordt het niet voor dat geld denk ik, easton zijn ook zeer mooi.
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
Vandaag onder tochtje staan te praten met r3sl berijder. Naar mijn mening één van de mooiste frames in de markt. Had de fiets opgebouwd met Mavic Ksyriums en Centaur. Lijkt me dat de fiets dan niet echt goed tot zijn recht komt of denken de r3sl ervaringsdeskundigen daar anders over? Heb er zelf nog nooit op gereden dus kan het niet goed beoordelen.
Heb mezelf btw even wakker moeten knijpen vandaag. 1x r3sl en 2x slc-sl binnen een half uur tijd.....blijven schitterende framens om te zien.
Heb mezelf btw even wakker moeten knijpen vandaag. 1x r3sl en 2x slc-sl binnen een half uur tijd.....blijven schitterende framens om te zien.
Groet,
Mike
Mike
mike biker schreef:Vandaag onder tochtje staan te praten met r3sl berijder. Had de fiets opgebouwd met Mavic Ksyriums en Centaur. Lijkt me dat de fiets dan niet echt goed tot zijn recht komt of denken de r3sl ervaringsdeskundigen daar anders over? Heb er zelf nog nooit op gereden dus kan het niet goed beoordelen.
Waarom zou de kwaliteit van een frame niet naar boven komen door de keuze voor een groep. Staat toch redelijk los van elkaar denk ik. De geometrie, stijfheid waar nodig o.i.d. verandert niet. Over wielen ka je twijfelen denk ik, alhoewel het in mijn ogen goede wielen zijn.