Actiefoto's
je kan al raden welke wedstrijd
arendonk :
18de van de 121
dacht wel dat jij het was davey wist het niet zeker maar nu wel .
heb je al meer gezien op de koers .
stond achter jou met de inschrijving met de blauwe muts .
nog veel sucses dit seizoen zal je wel nog eens zien op de wedstrijdt .
groetjes joren
arendonk :
18de van de 121
groetjes joren
Hey Davey, jij rijdt met Oval stuff. De R700 stuurpen? Welk stuur? Wat zijn je bevindingen?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
Quoten: Origineel geplaatst door joren op 14 Maart 2007
groetjes joren
he k kan me je zo even niet meer herrineren, iig jij ooknog succes dit seizoen, en we zullen elkaar nog wel meer tegenkomen idd
groetjes joren
he k kan me je zo even niet meer herrineren, iig jij ooknog succes dit seizoen, en we zullen elkaar nog wel meer tegenkomen idd
http://aejosport.fotopic.net/
deze man maakt veel foto's in de provincie's antwerpen en limburg in belgie
groetjes
deze man maakt veel foto's in de provincie's antwerpen en limburg in belgie
groetjes
Foto van afgelopen zondag in Beek. Ik was 15e van de 90 ongeveer. Het vervelende was alleen dat ik het laatste half uur niet meer goed kon schakelen. Afentoe zat de shifter helemaal vast. Vrij vervelend is dat....
-
- Forum-lid
Hee stefan, was die foto van familie van je of zijn er ergens meer foto's te vinden...? En shifter al gefixed?
Die foto heeft mijn vader gemaakt. Helaas geen foto van jou
Ik kon jou net volgen zeg toen jij wegreed van het peloton. Omdat ik gelijk zag dat jij bijschakelde had ik net genoeg tijd om flink aan te zetten en te volgen haha.
Mijn shifter wordt momenteel gemaakt. Opzich is het niet echt een groot probleem geloof ik. Er zit speling op het knopje om zwaarder te schakelen. Dit hangt een beetje omlaag. Waarschijnlijk drukt deze nu ergens tegenaan waardoor hij de hendel om lichter te schakelen blokkeert. Je kunt dit ook zelf proberen door beide in te drukken. Dan blokkeert de boel en dat is er dus bij mij aan de hand. Als ik het knopje omhoog houd werkt lichter schakelen wel maar dat is zo vervelend.
Ik kon jou net volgen zeg toen jij wegreed van het peloton. Omdat ik gelijk zag dat jij bijschakelde had ik net genoeg tijd om flink aan te zetten en te volgen haha.
Mijn shifter wordt momenteel gemaakt. Opzich is het niet echt een groot probleem geloof ik. Er zit speling op het knopje om zwaarder te schakelen. Dit hangt een beetje omlaag. Waarschijnlijk drukt deze nu ergens tegenaan waardoor hij de hendel om lichter te schakelen blokkeert. Je kunt dit ook zelf proberen door beide in te drukken. Dan blokkeert de boel en dat is er dus bij mij aan de hand. Als ik het knopje omhoog houd werkt lichter schakelen wel maar dat is zo vervelend.
Ey ik ben ook elke zondag aanwezig geweestIk woon zelf in Sittard dus dat is naast de deurOp moment kijken, omdat mijn fietsnog steeds niet binnen is, zondag Clubkampioen-schappen.. hopelijk kan ik dan wel meerijden.Helaas vanaf 0 qua conditie, omdat ik zonder mijnfiets niet heb kunnen trainen
-
- Forum-lid
dat ben ik in actie :p
http://uploaddump.nl/f-134378.html
http://uploaddump.nl/f-134378.html
http://uploaddump.nl/f-134378.html" onclick="window.open(this.href);return false;