Actiefoto's
Quote: Origineel geplaatst door demonic op 09 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 07 Mei 2007Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 07 Mei 2007 Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 06 Mei 2007 Criterium in Ninove:(foto)
jij ook al in Ninove??? k was er ook te vinden hoeveelste was je? 30ste jij?
Ook ik was in Ninove!!Uiteindelijk als 3de gefinisht.
weet jij een site met fotos van criterium van ninove
Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 07 Mei 2007Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 07 Mei 2007 Quoten: Origineel geplaatst door Jeken op 06 Mei 2007 Criterium in Ninove:(foto)
jij ook al in Ninove??? k was er ook te vinden hoeveelste was je? 30ste jij?
Ook ik was in Ninove!!Uiteindelijk als 3de gefinisht.
weet jij een site met fotos van criterium van ninove
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 25 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 24 Mei 2007
Ik reed deze tijdrit zonder enige ambitie omdat ik als 1e jaars junior het al lastig genoeg zou hebben in de namiddag rit. Daarom dat ik zonder tijdritfiets van de club reed. Groetjes,
Axel rijden zonder ambitie!? dan begin ik me echt af te vragen wat je daar deed... Ploegmaat reed er ook, maar die kan ook gewoon niet tijdrijden ( hij is 2e jaars) en die kreeg al flink gezeik van zijn ploegleider daar omdat hij een slechte tijd had en ver achteraan gefinisht was. (hij reed voor combinatieploeg omdat district van ons niet reed evenals de ploeg :S)
Ik begrijp wel waarom hij zonder ambitie starte in die tijdrit. Het is tenslotte een wereldbeker en wat wil zeggen dat de wereldtop er dus aanwezig is. ALs eerstejaars junior moet ja al een talent zijn om daar potten te breken (kom nu niet met namen van supertalenten)
ps: foto van je TT fiets op de weegschaal?....
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 24 Mei 2007
Ik reed deze tijdrit zonder enige ambitie omdat ik als 1e jaars junior het al lastig genoeg zou hebben in de namiddag rit. Daarom dat ik zonder tijdritfiets van de club reed. Groetjes,
Axel rijden zonder ambitie!? dan begin ik me echt af te vragen wat je daar deed... Ploegmaat reed er ook, maar die kan ook gewoon niet tijdrijden ( hij is 2e jaars) en die kreeg al flink gezeik van zijn ploegleider daar omdat hij een slechte tijd had en ver achteraan gefinisht was. (hij reed voor combinatieploeg omdat district van ons niet reed evenals de ploeg :S)
Ik begrijp wel waarom hij zonder ambitie starte in die tijdrit. Het is tenslotte een wereldbeker en wat wil zeggen dat de wereldtop er dus aanwezig is. ALs eerstejaars junior moet ja al een talent zijn om daar potten te breken (kom nu niet met namen van supertalenten)
ps: foto van je TT fiets op de weegschaal?....
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Quoten: Origineel geplaatst door Pietalala op 28 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 25 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 24 Mei 2007
Ik reed deze tijdrit zonder enige ambitie omdat ik als 1e jaars junior het al lastig genoeg zou hebben in de namiddag rit. Daarom dat ik zonder tijdritfiets van de club reed. Groetjes,
Axel rijden zonder ambitie!? dan begin ik me echt af te vragen wat je daar deed... Ploegmaat reed er ook, maar die kan ook gewoon niet tijdrijden ( hij is 2e jaars) en die kreeg al flink gezeik van zijn ploegleider daar omdat hij een slechte tijd had en ver achteraan gefinisht was. (hij reed voor combinatieploeg omdat district van ons niet reed evenals de ploeg :S)
Ik begrijp wel waarom hij zonder ambitie starte in die tijdrit. Het is tenslotte een wereldbeker en wat wil zeggen dat de wereldtop er dus aanwezig is. ALs eerstejaars junior moet ja al een talent zijn om daar potten te breken (kom nu niet met namen van supertalenten)
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 25 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 24 Mei 2007
Ik reed deze tijdrit zonder enige ambitie omdat ik als 1e jaars junior het al lastig genoeg zou hebben in de namiddag rit. Daarom dat ik zonder tijdritfiets van de club reed. Groetjes,
Axel rijden zonder ambitie!? dan begin ik me echt af te vragen wat je daar deed... Ploegmaat reed er ook, maar die kan ook gewoon niet tijdrijden ( hij is 2e jaars) en die kreeg al flink gezeik van zijn ploegleider daar omdat hij een slechte tijd had en ver achteraan gefinisht was. (hij reed voor combinatieploeg omdat district van ons niet reed evenals de ploeg :S)
Ik begrijp wel waarom hij zonder ambitie starte in die tijdrit. Het is tenslotte een wereldbeker en wat wil zeggen dat de wereldtop er dus aanwezig is. ALs eerstejaars junior moet ja al een talent zijn om daar potten te breken (kom nu niet met namen van supertalenten)
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Ja maar wat heeft het voor zin om voluit te gaan en 65e te worden of op het 'gemak' en 130e worden en nog krachten hebben om toe te slaan in ritten waar je goed in bent.
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Ja maar wat heeft het voor zin om voluit te gaan en 65e te worden of op het 'gemak' en 130e worden en nog krachten hebben om toe te slaan in ritten waar je goed in bent.
Anti-Spacers!
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 28 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Ja maar wat heeft het voor zin om voluit te gaan en 65e te worden of op het 'gemak' en 130e worden en nog krachten hebben om toe te slaan in ritten waar je goed in bent.
naja voor het eindklassement veel en daarnaast, waarom rij je een wedstrijd om op halve krachten te rijden!? gewoon vol gaan, weet je ook gelijk hoe je ervoor staat! Bij ons op de club ben je ect hard de pineut als je op halve krachten rij! en vooral als je na afloop nog ga lopen klagen! zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die komen missschien 1x per jaar voor.
ff redernatie he... moet je nagaan dat jij thuis zit, en zie dat een ploegmaat daar bagger rij in die tt, dan wil je toch liever dat jij had gereden!? en je verspild er daarnaast nog is een ander zun tijd ermee om achter je aan te rijden!
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Ja maar wat heeft het voor zin om voluit te gaan en 65e te worden of op het 'gemak' en 130e worden en nog krachten hebben om toe te slaan in ritten waar je goed in bent.
naja voor het eindklassement veel en daarnaast, waarom rij je een wedstrijd om op halve krachten te rijden!? gewoon vol gaan, weet je ook gelijk hoe je ervoor staat! Bij ons op de club ben je ect hard de pineut als je op halve krachten rij! en vooral als je na afloop nog ga lopen klagen! zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die komen missschien 1x per jaar voor.
ff redernatie he... moet je nagaan dat jij thuis zit, en zie dat een ploegmaat daar bagger rij in die tt, dan wil je toch liever dat jij had gereden!? en je verspild er daarnaast nog is een ander zun tijd ermee om achter je aan te rijden!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Ik heb vorig jaar ook wel eens als een omaatje een tijdrit gereden en over 9 km 41 gemiddeld rijden en dan word je idd bijna laatste. Dat was in Kontich, het regende, veel bochten, ik wist pas 10 dagen van te voren dat ik zou starten en het belangrijkste ik kan niet goed tijdrijden. Waarom zou je dan alle risico's gaan nemen en mezelf naar de klote te rijden?
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 28 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Ja maar wat heeft het voor zin om voluit te gaan en 65e te worden of op het 'gemak' en 130e worden en nog krachten hebben om toe te slaan in ritten waar je goed in bent.
naja voor het eindklassement veel en daarnaast, waarom rij je een wedstrijd om op halve krachten te rijden!? gewoon vol gaan, weet je ook gelijk hoe je ervoor staat! Bij ons op de club ben je ect hard de pineut als je op halve krachten rij! en vooral als je na afloop nog ga lopen klagen! zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die komen missschien 1x per jaar voor.
ff redernatie he... moet je nagaan dat jij thuis zit, en zie dat een ploegmaat daar bagger rij in die tt, dan wil je toch liever dat jij had gereden!? en je verspild er daarnaast nog is een ander zun tijd ermee om achter je aan te rijden!
Maar als je de eerste dagen al op achterstand bent gereden? Waarom risico's nemen? In de grote rondes is voor vele de tijdrit een rustdag ze zorgen er gewoon voor dat zij op tijd binnen zijn met zo weinig mogelijk energie te verbruiken.
En over je ploegmaat, dan had jij maar de selectie moeten afdwingen ipv hem.
BTW:van een redernatie heb ik nog nooit gehoord, je zal vast redenatie bedoelen.
Quoten: Origineel geplaatst door pjotr op 28 Mei 2007
Quoten: Origineel geplaatst door maus_1990 op 28 Mei 2007
naja ookal zijn je tt capaciteiten niet goed, je kan je wel echt meten, hoe slecht of goed ze ervoor staan
Ja maar wat heeft het voor zin om voluit te gaan en 65e te worden of op het 'gemak' en 130e worden en nog krachten hebben om toe te slaan in ritten waar je goed in bent.
naja voor het eindklassement veel en daarnaast, waarom rij je een wedstrijd om op halve krachten te rijden!? gewoon vol gaan, weet je ook gelijk hoe je ervoor staat! Bij ons op de club ben je ect hard de pineut als je op halve krachten rij! en vooral als je na afloop nog ga lopen klagen! zijn natuurlijk uitzonderingen, maar die komen missschien 1x per jaar voor.
ff redernatie he... moet je nagaan dat jij thuis zit, en zie dat een ploegmaat daar bagger rij in die tt, dan wil je toch liever dat jij had gereden!? en je verspild er daarnaast nog is een ander zun tijd ermee om achter je aan te rijden!
Maar als je de eerste dagen al op achterstand bent gereden? Waarom risico's nemen? In de grote rondes is voor vele de tijdrit een rustdag ze zorgen er gewoon voor dat zij op tijd binnen zijn met zo weinig mogelijk energie te verbruiken.
En over je ploegmaat, dan had jij maar de selectie moeten afdwingen ipv hem.
BTW:van een redernatie heb ik nog nooit gehoord, je zal vast redenatie bedoelen.
Anti-Spacers!
4de Positie:
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
- Berichten: 181
- Lid geworden op: 05 mei 2006 23:45
Op de piste
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Berichten: 2435
- Lid geworden op: 24 feb 2006 12:21
- Locatie: Deventer
- Contact
En hieronder ook mijn eerste actiefoto! Ik rij links, die jongen met de witte helm op in het blauw/witte/oranje zwaluwen tenue, op de zilverkleurige fiets. De foto is afgelopen maandag gemaakt in Groot Agelo bij de districtskampioenschappen oost. Ik deed mee bij de Amateurs B.
-
- Forum-lid
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 30 sep 2006 16:08
den laatste van deze 3 hierhier 2de van peletonsprint (den 1ste ervan staat niet op de foto)