Actiefoto's
Cool filmpje en erg handig zo'n helmcam! Altijd leuk om te zien zoiets. Vanaf donderdag a.s. ben ik er
Zelf heb ik eens een poging gedaan een filmpje te maken met mn mobiel toen ik de Glandon afdaalde: ging bijna mis (met 1 hand aan 't stuur ):rolleye:
Hier was pics van mij tijdens de JJ-classic:
Ze lijken allemaal wat op elkaar doordat ze op één punt (uit verschillende hoeken) genomen zijn.
Zelf heb ik eens een poging gedaan een filmpje te maken met mn mobiel toen ik de Glandon afdaalde: ging bijna mis (met 1 hand aan 't stuur ):rolleye:
Hier was pics van mij tijdens de JJ-classic:
Ze lijken allemaal wat op elkaar doordat ze op één punt (uit verschillende hoeken) genomen zijn.
Daniel, mis ik iets?
dacht dat je normaal nooit in WWV-kleding reedt.
wel mooie foto's
met mij ging het goed slecht in Barendrecht last van verstopte neus telkens ook als die leeg lijkt te zijn komt tijdens koers weer terug.
A.s. weekend lekker rust.
dacht dat je normaal nooit in WWV-kleding reedt.
wel mooie foto's
met mij ging het goed slecht in Barendrecht last van verstopte neus telkens ook als die leeg lijkt te zijn komt tijdens koers weer terug.
A.s. weekend lekker rust.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
Nog een foto van de UT triathlon. 1u03 gereden op 41km. Niet slecht gezien de belabberde voorbereiding door een gescheurde kuitspier + geblokkeerd spronggewricht 4 weken daarvoor. vandaar ook de speciale kousen (afgezien daarvan Het was 13 graden en bewolkt toen we het water ingingen.
heb het extreem rustig aan gedaan, ook met de wissels en uit eindelijk in 2u11 gefinished. volgend jaar wil ik daar rond de 2u zitten
heb het extreem rustig aan gedaan, ook met de wissels en uit eindelijk in 2u11 gefinished. volgend jaar wil ik daar rond de 2u zitten
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Verdienstelijke uitvalspoging daar, TimoWR !
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve