Luik-Bastenaken-Luik 2006
Quoten: Origineel geplaatst door andromeda op 16 Augustus 2006
ja dat heb ik ook gedaan!
Meer dan 1 keer volgens mij, was zo druk bezig met klimmen dat ik je eerst niet eens hoorde volgens mij...
ja dat heb ik ook gedaan!
Meer dan 1 keer volgens mij, was zo druk bezig met klimmen dat ik je eerst niet eens hoorde volgens mij...
Quoten: Origineel geplaatst door simok op 13 Augustus 2006
Rode gossini fiets heb ik.
Ik heb mijn foto besteld op actionphoto en kreeg daarnaast ook nog jouw foto in m'n mailbox! Morgen ga ik een week op vakantie, dus daarna mail ik hem je wel ff, scheelt je weer € 10...
Ik heb mijn foto besteld op actionphoto en kreeg daarnaast ook nog jouw foto in m'n mailbox! Morgen ga ik een week op vakantie, dus daarna mail ik hem je wel ff, scheelt je weer € 10...
-
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door mensma op 18 Augustus 2006
Heb je toevallig mijn foto ook ????
Heb je toevallig mijn foto ook ????
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
net terug van vakantie, helaas! Wat een stijgingspercentages in de Eifel, nooit verwacht, maar in ieder geval een aangepast verslag van mij site staat online
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>