Ik wil mijn huidige Bontrager Select wielset vervangen voor
de Fulcrum Racing 5 wielset. Ik ben 83kg en gebruik ze voor toertochten.
Is dit een goede keuze?
Fulcrum Racing 5
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Nee, want Fulcrum Racing 5 is veel te slap voor jouw gewicht. Belgische junior (of nieuweling) die hier komt heeft ze als trainingswielen en is er niet erg blij mee ondanks dat hij veel lichter is dan jouw. Dacht dat Compdiver ze had maar weet niet zeker of hij het is.
Doe je zelf een setje handgespaakt wielen met 36 spaken, CXP 33 velg en setje Dura Ace naven kado, daar ga je lang plezier van hebben.
Doe je zelf een setje handgespaakt wielen met 36 spaken, CXP 33 velg en setje Dura Ace naven kado, daar ga je lang plezier van hebben.
Quoten: Origineel geplaatst door nhterra op 10 Mei 2006
Ik wil mijn huidige Bontrager Select wielset vervangen voor de Fulcrum Racing 5 wielset. Ik ben 83kg en gebruik ze voor toertochten.Is dit een goede keuze?
Of een 2dehands setje Bontrager RaceLite.Heb ik binnenkort te koop. Een jaar geleden woog ik ook ongeveer 83 kilo en dit setje is mij altijd bevallen (nu RaceXlite en binnenkort een set HED wielen voor de triatlon's).
Ik wil mijn huidige Bontrager Select wielset vervangen voor de Fulcrum Racing 5 wielset. Ik ben 83kg en gebruik ze voor toertochten.Is dit een goede keuze?
Of een 2dehands setje Bontrager RaceLite.Heb ik binnenkort te koop. Een jaar geleden woog ik ook ongeveer 83 kilo en dit setje is mij altijd bevallen (nu RaceXlite en binnenkort een set HED wielen voor de triatlon's).
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity