samengestelde wielset
-
- Forum-lid
Mooi eindresultaat!! Heb je ze toevallig ook nog gewogen??
Mooiboy
Ik heb ze niet kunnen wegen. Ik ben niet in het bezit van een deftige weegschaal en er zat al een pion op me achterwiel. Ze zijn allesinds geen zwaargewicht.Nu wil ik ff terugkomen op de vgl met die eastons. Het is relatief moeilijk te vergelijken. De prijs ligt zeer ver uit elkaar. Kwa looks zien de AC's er beter uit(naar mijn mening). Maar, koop je een set eastons dan weet je gewoon dat je een goeie wiel set koopt. Ik moet nu nog te weten komen of dit een deftige wielset is, kwa velg dan. Aan de andere kant, prijs enzo, je betaalt genoeg voor deze set maar vergeet niet, dura ace naven en cx-ray BLACK! Dat is topmateriaal.
Je kan natuurlijk veel geld besparen als je zon AC-velg laat spaken met een andere spaak en een andere naaf. Of deze prijs laag genoeg zal zijn om het risico te nemen tgo een deftige, wss goedkopere, easton set is nog maar zeer de vraag. Ik heb het aangedurft. Tot nu toe ben ik nog zeer content.
Voor de wat struiser gebouwde mensen onder ons. Een vriend van me weegt 95kg en rijdt z'n mavic sl 's zo in de prak. Mavic biedt dan naar mijn mening ook niet echt superkwaliteit aan maar toch... Er zitten volgens mij genoeg spaken in om over een stevig wiel te spreken. Ik denk dat dit de doorslag zal geven: de manier waarop iemand van +/-90kg rijdt met zo'n soort wielen. (heb trouwens al gezien dat de 2forumleden die twijfelden al voor de eastons gekozen hebben.)
Je kan natuurlijk veel geld besparen als je zon AC-velg laat spaken met een andere spaak en een andere naaf. Of deze prijs laag genoeg zal zijn om het risico te nemen tgo een deftige, wss goedkopere, easton set is nog maar zeer de vraag. Ik heb het aangedurft. Tot nu toe ben ik nog zeer content.
Voor de wat struiser gebouwde mensen onder ons. Een vriend van me weegt 95kg en rijdt z'n mavic sl 's zo in de prak. Mavic biedt dan naar mijn mening ook niet echt superkwaliteit aan maar toch... Er zitten volgens mij genoeg spaken in om over een stevig wiel te spreken. Ik denk dat dit de doorslag zal geven: de manier waarop iemand van +/-90kg rijdt met zo'n soort wielen. (heb trouwens al gezien dat de 2forumleden die twijfelden al voor de eastons gekozen hebben.)
-
- Forum-lid
Mooi hoor meeuh, staat ook perfect in je fiets. Ben zelf ook heel tevreden van mijn CR420's. Wel even goed kijken naar de afstelling van je remblokjes, ze hebben een nogal smal remoppervlak.
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door meeuh op 05 Augustus 2006
Ik heb trouwen nog een vraag. Mag je een sensor van je kilometriekje bevestigen aan een nipple?
Hm, zie niet in waarom niet. Maar waarom helemaal daar dan?
Ik heb trouwen nog een vraag. Mag je een sensor van je kilometriekje bevestigen aan een nipple?
Hm, zie niet in waarom niet. Maar waarom helemaal daar dan?
Omdat ik geen zin heb om me polar-gevalletje op me voorvork te verhangen.Ik heb trouwens me remblokjes bijgeslepen. Is nog 3/4 van over ofzo.Trouwens bike_add1ct hoe heb jij je remblokjes afgesteld? Welke heb je? Ik rij met campa remblokjes, die er onmogelijk op passen wn ze niet wat afgeslepen worden...Vandaag ga ik ook de wielen voor het eerst es 'testen'.