Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

campa mirage tripple

bruin
Forum-lid

bruin 09 mei 2006 17:23

De campa mirage triple...kan iemand mij wat meer vertellen over deze groep. Kan ik daar als beginnend fietser zon 200km per week mee fietsen?

Go 4 gold

scottwilko
Forum-lid HC

scottwilko 09 mei 2006 20:14

Ja hoor de eerste weken wel. Daarna ga je jezelf vervloeken dat je geen betere groep hebt gekozen daar je voor die afstanden beter kunt gaan voor minimaal campa veloce. Dit vanwege de betere afwerking en schakel prestaties en ook belangrijk de duurzaamheid.

Erik
Forum-lid

Erik 10 mei 2006 00:03

Quote: Origineel geplaatst door scottwilko op 09 Mei 2006
Ja hoor de eerste weken wel. Daarna ga je jezelf vervloeken dat je geen betere groep hebt gekozen daar je voor die afstanden beter kunt gaan voor minimaal campa veloce. Dit vanwege de betere afwerking en schakel prestaties en ook belangrijk de duurzaamheid.

Ach, aangezien de Mirage qua onderdelen vrijwel identiek is aan de Veloce (zie de spare parts catalogue van Campa) je er vooral niet van weerhouden het bovenstaande te geloven. Ik rij er al drie jaar mee en hij heeft er onderhand denk ik zo'n 15000 op zitten. Nieuwe ketting en cassette zijn het enige dat ik er regulier aan vervangen heb. Ik zou nu alleen wel voor Veloce gaan omdat die zwarte Mirage zo ontzettend lelijk is...
When I see a person on a bicycle I have hope for the future of the human race.
- H.G. Wells

Plaats reactie