Jan Janssen
-
- Forum-lid
30x27, ik dacht dat het zelfs een 30 x 29 was, Campa levert dat. Zelf heb ik ook een 30x27, heerlijk omhoog peddelen, ook als het even niet meer wil. Wel oppassen dat je niet gaat "steigeren" bij elke trap, want zo licht gaat het dan wel
Maandag de 11 steden gereden en ook weer een aantal mooie JJ's gezien!
En Fast4ward, op de Posbank heb je de 30x27 niet nodig inderdaad
Maandag de 11 steden gereden en ook weer een aantal mooie JJ's gezien!
En Fast4ward, op de Posbank heb je de 30x27 niet nodig inderdaad
jahoor een 30 x 29 van campa,voor in de bergjes. Rustig naar boven pedelen als het bijna niet meer gaat.
Antoni de ventieldopjes zijn er ondertussen af hoor !
roadwinner, zipp wieltjes zijn verjaardag cadeautje van vrouwtje...denk dat het rond de 1500 euro was.
Antoni de ventieldopjes zijn er ondertussen af hoor !
roadwinner, zipp wieltjes zijn verjaardag cadeautje van vrouwtje...denk dat het rond de 1500 euro was.
Campa rides better !
-
- Forum-lid
Hulde aan je vrouw, ze heeft smaak En dan is de prijs niet meer interessant, had ondertussen op internet wel gevonden wat de prijs ongeveer is, hou het voorlopig nog open de mijn Ksyrium Elites, in ieder geval tot mijn volgende verjaardag
Nou dan plaats ik die van mij ook maar.Jan Janssen Vector 2006Campagnolo Centaur 10 V TripleTackx bidonhouderSella Italia zadelStuur, Stuurpen en Zadelpen ProWielen Mavic Ksyrium equipe (dacht ik)
People are strange when you\'r a stranger
Quoten: Origineel geplaatst door megroot op 07 Juni 2006
Nou dan plaats ik die van mij ook maar.Jan Janssen Vector 2006Campagnolo Centaur 10 V TripleTackx bidonhouderSella Italia zadelStuur, Stuurpen en Zadelpen ProWielen Mavic Ksyrium equipe (dacht ik)
Deep link probleempje
Deep link probleempje
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
-
- Forum-lid
He Knots , leuk dat je mijn Jan Janssen fietsie heb geplaats ,,,daar wist ik niets van.
Deze leuke jan janssen fiets is nu te koop voor een leuk prijsje ,,,zonder de zwarte wielen trouwens.
Deze leuke jan janssen fiets is nu te koop voor een leuk prijsje ,,,zonder de zwarte wielen trouwens.
gr Jan Janssen
-
- Forum-lid
Gaan alle JJ rijders morgen braaf naar de JJ Classic? Mooie toch, hoop veel JJ fietsers te mogen ontmoeten
Quoten: Origineel geplaatst door roadwinner op 16 Juni 2006
Gaan alle JJ rijders morgen braaf naar de JJ Classic? Mooie toch, hoop veel JJ fietsers te mogen ontmoeten
sorry ik kan niet ook een mooie tocht hier in de buurt volgende week wel naar de vael ouwe tocht in dieren gaan daar ook meer mensen heen??? (waar is mijn foto gebleven in dit forum)
sorry ik kan niet ook een mooie tocht hier in de buurt volgende week wel naar de vael ouwe tocht in dieren gaan daar ook meer mensen heen??? (waar is mijn foto gebleven in dit forum)
jan janssen bikes 4 ever