Jan Janssen
Chorus is zelfs nog 140 euro duurder dan Dura Ace. Maar Centaur is bijna gelijk aan Ultegra.
Ik vind de Sonic ook mooi. De Magic heeft nu gelukkig niet meer die rare vin bij het achterwiel, en bij de balhoofd buis ook niet meer zo massief.
Ik vind de Sonic ook mooi. De Magic heeft nu gelukkig niet meer die rare vin bij het achterwiel, en bij de balhoofd buis ook niet meer zo massief.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ik heb nooit iets met Jan Janssen fietsen gehad, maar vandaag zag ik in de fiets toch echt een beauty staan.
Damn wat is deze mooi. Lijkt wel op de Stevens SCF van vorig jaar qua painting en de Bora's. Dit is toch echt wel een dreambike, van 'eigen bodem' nog wel.
Damn wat is deze mooi. Lijkt wel op de Stevens SCF van vorig jaar qua painting en de Bora's. Dit is toch echt wel een dreambike, van 'eigen bodem' nog wel.
Wordt de Magic ook als frameset geleverd? Ik zit te denken 'm aan te schaffen met Chorus of Record groep en met Zonda of Eurus wielen. In de configurator wordt die dan wel heel prijzig. Kan ik beter overal de goedkoopste optie kiezen (leuk, een Magic met Sora , voor de nieuwsgierigen onder ons: 1845 euro) en hem ergens anders laten afmonteren.
hoop binnenkort weer een foto te plaatsen van mijn JJ beetje verbouwd carbon voorvork lichtere stuurpin en zadelpin en wegens een val een nieuw zadel en nieuwe look (ken) pedalen in een nieuwe fietsteler van sigmasport moet eerst nog een digitale camera lenen kan ik die weer naar jouw doe sturen antoni
jan janssen bikes 4 ever
Quoten: Origineel geplaatst door sietse op 03 Januari 2007
hoop binnenkort weer een foto te plaatsen van mijn JJ beetje verbouwd carbon voorvork lichtere stuurpin en zadelpin en wegens een val een nieuw zadel en nieuwe look (ken) pedalen in een nieuwe fietsteler van sigmasport moet eerst nog een digitale camera lenen kan ik die weer naar jouw doe sturen antoni
Sorry voor m'n late reactie Sietse, ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum.
Natuurlijk mag je de foto doorsturen, ik ben zeer benieuwd.
Sorry voor m'n late reactie Sietse, ik ben een tijdje niet actief geweest op het forum.
Natuurlijk mag je de foto doorsturen, ik ben zeer benieuwd.
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector
oke alwast bedankt antoni heb je email adres nog wel hoop hem binnen kort op te sturen mijn JJ is er een stuk van opgeknapt ben benieuwt wat je er van vindt ik ben er zeer trots op mijn JJ nu. kost een paar maar dan heb je ook wat
jan janssen bikes 4 ever
Ik zie het wel verschijnen Sietse, m'n e-mail staat in m'n profiel (mocht je hem kwijt zijn) en anders kan het ook via de msn.
Ik zal trouwens eerdaags ook even een nieuwe foto posten, ik heb nog wat record componenten gemonteerd
Ik zal trouwens eerdaags ook even een nieuwe foto posten, ik heb nog wat record componenten gemonteerd
Specialized Tarmac SL6 Disc
Jan Janssen Vector
Jan Janssen Vector